  • Data: 2012-02-11 11:20:26
    Temat: Re: Diesel nie odpala od -10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości news:

    > dlatego ja mówię dieslom zdecydowane NIE ! Jedyny diesel jakiego miałem to
    > był lublin z kontenerem ale on szczęściem odpalał w każdych warunkach.
    > Jestem zdeklarowanym zwolennikiem benzyny i takim pozostanę. Odpalam w
    > każdych warunkach i nie płacę kosmicznych pieniędzy za naprawy.

    Wiesz, ja za naprawy diesla zapłaciłem przez ostatnie 5 lat 50 zł w sumie.
    Za naprawy poprzedniego benzyniaka, który był o 1/3 młodszy płaciłem na
    końcu ponad 1000 zł miesięcznie.

    Dieslowi jeszcze nie zdarzyło się nie odpalić po pierwszym przekręceniu
    kluczyka, nawet jak kilka razy zdarzyło mi się zapomnieć poczekać na
    nagrzanie świec żarowych (jeszcze nie było dużych mrozów).
    Banzyniak który stoi w garażu poległ przy próbie odpalania, mimo że aku był
    doładowany zawczasu, a nawet jak odpali i się rozgrzeje, to żeby zapalić
    powtórnie trzeba kilka razy pokręcić.

    Więc takie generalizowanie możesz sobie w buty włożyć.