-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Diesel nie odpala od -10
Date: Fri, 10 Feb 2012 09:56:05 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 49
Message-ID: <jh2m35$qsl$1@inews.gazeta.pl>
References: <jh2l41$lcj$1@inews.gazeta.pl>
Reply-To: k...@g...pl
NNTP-Posting-Host: 83-238-164-176.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1328864165 27541 83.238.164.176 (10 Feb 2012 08:56:05 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Feb 2012 08:56:05 +0000 (UTC)
X-User: kamil.komodzinski
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0) Gecko/20111222
Thunderbird/9.0.1
In-Reply-To: <jh2l41$lcj$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2433265
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-02-10 09:39, xbartx pisze:
>
> Witam wszystkich
>
> Nissan Almera 2.0 diesel rok 1995 - aktualnie stał się niemiecki autem das
> szrot ;)
>
> Zeszłej zimy odpalał ładnie nawet przy -15 czy ile tam było. Rok temu
> kupiłem też nowy akumulator 74Ah.
> W tym roku sprawa wygląda tak, że przy -1 do -8 wszystko było ok. Jednak
> po nocy gdzie temp. spadała do -10 - rano dupa, kręciłem, kręciłem aż aku
> odmówiło współpracy. Podładowałem aku, dolałem skydda do paliwa i na
> następny dzień to samo - biały dym z rury taki śmierdzący (na pewno nie
> słodkawy więc to nie płyn chłodzący). Pomyślałem, że zamarzło paliwo i
> parafina się zrobiła. Zaciągnąłem auto do ojca do garażu. Postał niecały
> jeden dzień i po trudach odpalił - odpalał zdecydowanie lepij, bo było
> słychać że zaczyna kręcić i jakby że paliwo dochodzi. Dolałem paliwa na
> Orlenie oraz znowu skydda według proporcji. Auto do wieczora normalnie
> jeździło i odpalało kilka raz a temp. była chyba -8. Wróciłem do domu o
> 23 i jeszcze go pogrzałem. Rano niestety znowu to samo. Jak kręcę to zero
> reakcji jakby paliwo nie dochodziło tylko kręcił rozrusznik i od czasu do
> czasu parsknie białym dymem z rury, śmierdzącym powiedzmy spalenizną czy
> jakoś tak. Świecę sprawdziłem tak, że kabel do plusa aku (klemę
> oczywiście odpiąłem) i do świecy i każda iskrzy. Jeżeli to byłby filtr,
> to chyba po tej wizycie w garażu i późniejszym jeżdżeniu coś by się
> działo - czy źle myślę? Na jesień jakoś robiłem przegląd wtrysków etc i
> wyszło, że to już stary silnik i ciśnienie na jednym cylindrze nie trzyma
> (mogę coś źle pisać za co przepraszam - nie znam się kompletnie na tym i
> z głowy piszę) - znalazłem kartę od mechanika i mam tak:
> cvs sprężanie
> 1 - 32
> 2 - 26
> 3 - 33
> 4 - 30
> czy to może być przyczyną, że silnik już po prostu wiekowy i odchodzi na
> emeryturę więc dlatego nie pali przy takim mrozie? Chcę się zorientować,
> bo nie chce mi się ciągnąć go znowu do garażu żeby sobie pół dnia
> pojeździć, tym bardziej, że dziś z rana u mnie -17 ;)
> Od razu napiszę, że szukałem w google ale nie mogę nic sensownego znaleźć
> a jest tego dużo, poza tym przyznam też, że się za dobrze w tym nie
> orientuję, stąd mój post. Z góry dziękuje za ewentualne sugestie.
>
>
To że świece iskrzą to nie znaczy, że dobrze grzeją. Każda do
wykręcenia i podłaczenia bezpośrednio pod aku, aby zobaczyć jak grzeją.
Musi grzać cała końcówko równo i szybciutko się nagrzewać. Podejrzewam,
że ze 2-3 będą słabo grzały i dlatego masz taki problem. J atak miałem w
golfie, że jedna świeca była upalona a druga grzała ledwo ledwo i jak
było troszkę zimniej to kulawo zapalał.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.02.12 10:01 Czarek Daniluk
- 10.02.12 10:05 Gom
- 10.02.12 10:26 Agent
- 10.02.12 11:26 xbartx
- 10.02.12 11:28 xbartx
- 10.02.12 11:30 xbartx
- 10.02.12 11:32 xbartx
- 10.02.12 12:36 Kamil 'Model
- 10.02.12 12:55 Agent
- 10.02.12 13:41 kogutek
- 10.02.12 13:46 Gom
- 10.02.12 14:07 Agent
- 10.02.12 14:27 kogutek
- 10.02.12 14:49 Agent
- 10.02.12 15:08 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=