eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!n
    ews.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-
    spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5d978848$0$527$65785112@news.neostrada.pl> <qn89es$c3o$1@dont-email.me>
    <5d97b3e4$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9b8f88$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9ba0f1$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9ba54b$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9c0f21$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9c25c9$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9d6679$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9e0ba5$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9e0ebd$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9ef659$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9f075b$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <qnns8k$vqh$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5da03f39$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <3642048792$20191011172841@squadack.com>
    <12kq4zwr69ewd$.1vvcfm2pbco3l$.dlg@40tude.net>
    <1693213237$20191012190756@squadack.com>
    Date: Sat, 12 Oct 2019 19:19:25 +0200
    Message-ID: <1rtypw5mkm1a4$.nq72ukor4798.dlg@40tude.net>
    Lines: 25
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1570900756 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 548 82.143.187.50:61097
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2544
    X-Received-Body-CRC: 1155505371
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663695
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 12 Oct 2019 19:07:54 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >>>>>Na optymalnym to bez sensu, powinno być na najwyższym.
    >>>>>Optymalny oznacza redukcję - do tego nie służy badanie elastyczności.
    >>>> Ale 60 nie bede jechal na 6-tce ... hm, a moze i bede ...
    >>> Przejedź się Alfą 1.4 trupo-benzina - zdziwisz się przy jakiej
    >>> prędkości żąda 6-tki.
    >> Przy jakiej ?
    > poniżj 60 km/h...
    >
    >>> A jeszcze bardziej się zdziwisz, jak depniesz
    >>> gaz na tej 6-tce a tu No Va. Pomimo rzekomo 170 KM.
    >> To akurat mnie nie zdziwi :-)
    >
    > Ale boli... Lanos się zdecydowanie lepiej zbierał na najwyższym biegu
    > z 60 km/h.

    Ale lanos nie mial 6 biegow :-)
    No i predkosc maksymalna mial nizsza ... wiec przestac sie gapic na
    wyswietlacz ? :-)

    Czy po prostu nie rezygnowac z dobrych nawykow i redukcja przed
    wyprzedzaniem :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: