eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin1
    !goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5d978848$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5d98c631$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sat, 5 Oct 2019 23:49:17 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <5d990fde$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1570312158 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 534 80.53.118.49:54674
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663385
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-10-05 o 23:26, s...@g...com pisze:
    > W dniu sobota, 5 października 2019 11:34:59 UTC-5 użytkownik cef napisał:
    >> W dniu 2019-10-04 o 21:24, s...@g...com pisze:
    >>
    >>> Dzisiejsze dizle az takie zle nie sa. Ale bez dpf/fap to znalezc bedzie ciezko.
    >>> A wyciac tez nie zawsze ma sens.
    >>> Jak bedziesz krotkie odcinki robic to szybko filter zapelnisz.
    >>
    >> Zakładając, że krótkie odciniki to te, które Irokez planuje
    >> czyli 10-15km, to co wtedy znaczy, że szybko się filtr zapełni?
    >> Ile dni, miesięcy czy lat takiej jazdy to jest wg Ciebie szybko?
    >
    > Zazwyczaj wypalanie odbywa sie co 600-800-1200km.
    >
    > Tyle ze tu nie o samo zapelnienie sie filtra chodzi a o to ze jak juz sie zacznie
    procedura wypalania to dobrze bylo by ja zakonczyc. A z tym moze byc w kratke jak w
    aucie nie bedzie lampki czy komunikatu.
    >
    > Taki filtr sie albo nie wypali i zatka albo bedzie sie wypalal ciagle bo procedura
    sie nie zakonczy i zacznie od nowa przy nastepnym uruchomieniu.
    > W obu przypadkach dobrze sie to nie skonczy.
    >
    > Ale jak auto okazjonalnie jednak zrobi te 100-150km to jest szansa ze wtedy sie
    filtr wypali i oprozni.

    Nie jest to odpowiedź na pytanie.
    Akurat jeżdżę takim, który w instrukcji ma napisane, że ze względu na
    skrzynię DSG i stosunkowo niskie obroty w normalnym użytkowaniu wypalanie ma
    zaprogramowane przez podwyższenie obrotów biegu jałowego.
    Robię ok 25 tys rocznie - kiedyś sporo autostradowo, ale ostatnie 3-4 lata
    średnio raz na dwa miesiące zrobię kilkaset autostradą.
    Reszta odcinki krótkie- do pracy mam 10km w jedną stronę.
    Podwyższenie obrotów biegu jałowego zauważyłem może ze dwa razy.
    Jeżdżę tym autem już 8 lat - problemów z DPF na razie nie widać.
    To ile to jest szybko? 8 lat-10 lat? Zapcha mi się jutro czy za kolejne
    8 lat?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: