  • 11. Data: 2011-09-29 18:57:52
    Temat: Re: Diesel kopci na czarno
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j61u0f$opj$1@news.onet.pl...

    > pierścienie

    mogą być tez uszczelniacze na zaworach

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 12. Data: 2011-09-29 20:48:33
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 29.09.2011 11:51, Przemysław Czaja pisze:

    > A jak kopci na niebiesko? Kiedyś wiedziałem, ale wyleciało mi z pamięci.

    http://www.motofakty.pl/artykul/dym_z_rury_wydechowe
    j.html

  • 13. Data: 2011-09-29 21:09:46
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Przemekkk" wrote:
    > Auto zaczelo jezdzic normalnie, ale teraz przy przyspieszaniu kopci na czarno. Jest
    > diesel turbo z osprzetem Boscha.

    Miałem tak po tym, jak rozłączyła mi się rura idąca do IC, zaraz po
    awarii czarna chmura za autem, kawałek dalej zjechałem, odpiąłem
    przepływkę i musiałem coś około 30 kilometrów przekulać się bez
    ciśnienia (sprężarka dmuchała w atmosferę po prostu), plus 10km na
    następny dzień do warsztatu. Po naprawie nadal było czarno za autem,
    wypychał z układu cały syf, który się przez te 40 kilometrów zebrał.
    Po kilku ostrzejszych przepałowaniach i jakichś dwóch dniach jazdy
    przestał dymić.

    No ale to pod warunkiem, że Twoja nowa przepływka jest sprawna...

    Pozdrawiam
    .Peeter