eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Ilość wypowiedzi w tym wątku: 50

  • 31. Data: 2019-12-15 02:46:34
    Temat: Re: Diesel
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Cavallino" qstp54$5ri$1$C...@n...chmurka.net

    >> Spalinówki IMO przechodzą do lamusa!!!
    >> Wodorówki niewiele zmienią!

    > Auto na wodór to elektryk,

    Niekoniecznie.

    https://youtu.be/gfKqraWRSSs?t=802

    > a nie spalinówka.

    Ale IMO wodorówki niewiele zmienią...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...
    https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/


  • 32. Data: 2019-12-15 07:18:21
    Temat: Re: Diesel
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-12-2019 o 02:46, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    >
    > "Cavallino" qstp54$5ri$1$C...@n...chmurka.net
    >
    >>> Spalinówki IMO przechodzą do lamusa!!!
    >>> Wodorówki niewiele zmienią!
    >
    >> Auto na wodór to elektryk,
    >
    > Niekoniecznie.

    Koniecznie.
    Mowa o tym co jest lub może być w produkcji.


  • 33. Data: 2019-12-15 11:13:06
    Temat: Re: Diesel
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W dostawczakach przyczyny mogą być inne niż prowadzenie się czy nawet koszty, np.
    chęć obniżenia podłogi.


    -----
    > Sprinter.
    > Crafter, obecnie produkowany przez Renault, też już jest FWD.


  • 34. Data: 2019-12-16 07:31:27
    Temat: Re: Diesel
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-12-12 08:45, JDX wrote:
    >> VW właśnie odwraca trend i przechodzi na tylny napęd w ID3.
    >> Z kolei BMW właśnie w modelu 1 zmieniło na przedni.
    > Z drugiej strony, od niedawna Mercedes oferuje wersję jakiegoś
    > dostawczaka z przednim napędem.

    Raczej od dawna :)
    MB100 np.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++


  • 35. Data: 2019-12-18 12:01:11
    Temat: Re: Diesel
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-12-11 o 08:42, Bolko pisze:
    > Zimno się zrobiło.
    > Pojechałem zrobić zakupy.
    > Wysiadam i słyszę jakiegoś głośnego diesla.
    > Rozglądam się za cięzarówką
    > no nale przecież jestem na dachu galerii handlowej.
    >
    > Okazuje sie ze to Mini tak hałasowało jak stary star.
    >
    O ja pierdole!
    I co teraz będzie?!


  • 36. Data: 2019-12-27 08:47:15
    Temat: Re: Diesel
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    >
    > <s...@g...com> 4...@g...co
    m
    >
    > : Tyle ze bylo -20.
    >
    > Za jakiś czas będą tylko elektryczne,
    > które nie będą rozgrzewały się pół godziny... ;)
    >
    >

    one wcale się nie będą rozgrzewały bo przy -20 to im zostanie tyle prądu
    w baterii że może się dokulają 20% normalnego zasięgu,
    chyba że baterie będą miały swoje ogrzewanie


  • 37. Data: 2019-12-29 08:19:34
    Temat: Re: Diesel
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.12.2019 o 20:01, JDX pisze:

    > Z takich codziennych problemów: buksowanie kół przy dynamicznym ruszaniu
    > przy odrobinie wilgoci (np. mżawka w środku lata) w FWD jest dosyć
    > wkurwiające i uważam to za poważną wadę tego typu napędu.

    Ale tu mówimy o dużych mocach. No i wtedy i tył zacznie ci się albo
    ślizgać i dupa latać albo elektonika ci moc wykastruje i będzie _trochę_
    lepiej ale dale słabo;)

    Jak dla mnie samochody dzielą się na te do codziennej jazdy (i tu lepszy
    jest przedni napęd, bo tylni niewiele daje (choć wróć lepszy promień
    skrętu) za to o wiele mniej wybacza i automat, a do zabawy to na
    przykład mx5 koniecznie w manualu.

    Próby połączenia tego w jeden samochód sprawiają, że finalnie wpada on
    do kategorii pierwszej czyli dupowozu. Taki wyszedł mój kompromis -
    200KM, automat, awd. Przyspiesza zajebiście, słabo skręca bo ciężki i
    jednocześnie jest po prostu zupełnie wyprany z emocji - to co by
    zostało, to trzyliterowe literki kastrują;) Żona zadowolona - w sam raz
    dla niej;)

    --
    Shrek


  • 38. Data: 2019-12-29 09:13:30
    Temat: Re: Diesel
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.12.2019 o 02:12, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Praktyka:
    >
    > Kilkaset (wiem -- inni 10 razy więcej niż ja) kkm przejechałem
    > z RWD bez zaliczania rowów. Nie wiem, czym jest jazda z FWD bez
    > buksowania przednich kół, choć z FWD zaliczyłem 10 razy mniej km
    > niż z RWD...


    Dowód równie dobry jak:

    Teoria - zapierdalanie powiązane z maniem przepisów w d4 jest niebezpieczne.

    Praktyka - "ja przejechałem kilkaset kkm zapierdaljąc i żyję!"

    Zarówno teoria jak i praktyka jest taka, że RWD mn iej wybacza niż FWD i
    nie ma co do tego dorabiać teorii.



    --
    Shrek


  • 39. Data: 2019-12-29 10:00:08
    Temat: Re: Diesel
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W sumie to trzeba mieć nasrane, żeby jeździć czymś powyżej 80-100 KM, bo to do
    niczego niepotrzebne, no ale to taka uliczka w która
    wpędza nas marketing i słomstwowbutach, podobnie jak SUV do miasta dla niepracujących
    żon.


    -----
    > Taki wyszedł mój kompromis - 200KM


  • 40. Data: 2019-12-29 12:54:29
    Temat: Re: Diesel
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.12.2019 o 10:00, ąćęłńóśźż pisze:
    > W sumie to trzeba mieć nasrane, żeby jeździć czymś powyżej 80-100 KM,

    Dlaczego nasrane? Akurat w używkach Volvo dopłata za 210 koni to raptem
    ze dwa tysie w porównaniu do 140KM i komfort posiadania
    najpopularnijszej wersji, co przekłada się na niższe koszty serwisu.

    Nie mówię, że to do czegoś super przydatne, ale skoro niewiele droższe a
    auto traktuję trochę jak zabawkę, bo do pracy mam szybciej KM albo w
    lato motorkiem dla przyjemności to czemu nie? Już prędzej bym
    stwierdził, że w ogóle posiadanie auta to fanaberia, ale żona się ze mną
    nie zgadza;)

    PS. To że masz mocne auto nie oznacza od razu że musisz zapierdalać - ja
    po prostu lubię przyspieszenia i ruszam bardzo dynamicznie, ale jadę już
    normalnie po warszawsku +20. A często i zgodnie z ograniczeniami - wtedy
    żona pyta czemu tak wolno;). Tak sam ma z motocyklem - dość mocny jak na
    chopperka, ale bez przedniej szyby - po pierwsze kupiłeś choppera to
    teraz gryź muchy, po drugie to samo co z autem - lubię przyspieszenia a
    nie samo zapierdalanie, więc brak szyby to świadomy wybór, żeby tak
    powyżej 90 to nie jeździć bo wieje. Z praktyki powiem ci, że im bardziej
    komfortowe auto, tym wolniej jadę po mieście (autostrady to inna
    sprawa). Najfajniej się zapieprza jakimiś "analogowymi" szrotami co ma
    niestety swoje odzwierciedlenie wśród młodzieży w betach:( W mercedesie
    E klasie to czy jedziesz 50 czy 90 to to samo uczucie. Jedni wtedy
    zapieprzają 90, ja raczej jadę 50 i wkurwiam taksówkarzy:)


    --
    Shrek

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: