  • 41. Data: 2020-01-06 00:50:36
    Temat: Re: Diesel
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: Shrek Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 29.12.2019, 12:54:29

    > Dlaczego nasrane?

    Żeby prowadzić dyskusję w usenecie z kimś, kto ma głęboko w dupie
    elementarne zasady prowadzenia dyskusji w usenecie? Nie czuję się na
    siłach odpowiedzieć :P

    > Akurat w używkach Volvo dopłata za 210 koni to raptem
    > ze dwa tysie w porównaniu do 140KM i komfort posiadania
    > najpopularnijszej wersji, co przekłada się na niższe koszty serwisu.

    Plus pewien, nazwijmy to, komfort jazdy. Przejawiający się chociażby
    tym, że bez większego kłopotu (i ryzyka, że kogoś wkurzymy) można wbić
    się z podporządkowanej, rozbiegówki nie okazują się za krótkie itd, itp,
    etc.

    > Nie mówię, że to do czegoś super przydatne,

    Prócz powyższego -- chyba mało jeździsz po krajówkach, co? Ostatnio
    coraz częstszym zjawiskiem jest dostojnie jadący Ojciec Prowadzący,
    powiedzmy że w porywach 70/90, a za nim co najmniej kilka samochodów
    siedzących mu prawie na zderzaku i bez zamiaru wyprzedzania. Uwierz,
    że nawet mając 200+ KM czasem musisz długo czekać na przeskoczenie tego,
    o ile nie masz w zwyczaju pchać się w ciemno, albo na trzeciego. Ja nie
    mam.

  • 42. Data: 2020-01-06 08:39:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.01.2020 o 00:50, Lort pisze:

    > Prócz powyższego -- chyba mało jeździsz po krajówkach, co?

    Mało. Po prostu nie lubię. Esek coraz więcej, a ostanią milę lubię sobie
    nawet wojewódzką pozwiedzać. Po prostu lubię prowadzić. Jak nie muszę to
    staram się krajówkami nie jeżdzić.

    --
    Shrek

  • 43. Data: 2020-01-06 16:58:05
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Prócz powyższego -- chyba mało jeździsz po krajówkach, co?
    Jeśli to nie jest niedziela rano to ja z założenia na krajówkach nie wyprzedzam.

  • 44. Data: 2020-01-08 23:33:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Shrek" 5e08602a$0$552$6...@n...neostrada.pl

    > Zarówno teoria jak i praktyka jest taka, że RWD mn iej wybacza niż FWD i nie ma co
    do tego dorabiać teorii.

    IMO pijanemu wybacza tak samo a trzeźwemu -- RWD wybaczy
    więcej niż FWD, ale to moja opinia oparta i o praktykę,
    i o teorię.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 45. Data: 2020-01-09 06:33:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > IMO pijanemu wybacza tak samo a trzeźwemu -- RWD wybaczy
    > więcej niż FWD, ale to moja opinia oparta i o praktykę,
    > i o teorię.

    No skoro tak twierdzisz, to cię nie przekonam.

    --
    Shrek

  • 46. Data: 2020-01-20 00:14:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Shrek" 5e085386$0$510$6...@n...neostrada.pl

    > skrętu) za to o wiele mniej wybacza i automat, a do zabawy to na przykład mx5
    koniecznie w manualu.

    Automatyczna zezwala na ręczne sterowanie.
    (przynajmniej te zezwalają, które poznałem)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 47. Data: 2020-01-20 00:17:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Gdy masz co najmniej 1700 kg -- potrzeba więcej niż 100 KM.
    (tak ze 100 kW to minimum dla kompaktu z kilkoma osobami
    i bagażami, nie wspominając o przyczepie kempingowej czy
    innej bądź o samochodzie cięższej klasy...)

    LC

    "ąćęłńóśźż" 5e086b18$1$556$6...@n...neostrada.pl

    : W sumie to trzeba mieć nasrane, żeby jeździć czymś
    : powyżej 80-100 KM, bo to do niczego niepotrzebne,
    : no ale to taka uliczka w która wpędza nas marketing
    : i słomstwowbutach, podobnie jak SUV do miasta dla
    : niepracujących żon.

    -----

  • 48. Data: 2020-01-20 00:23:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Shrek" 5e0893f5$0$517$6...@n...neostrada.pl

    > Tak sam ma z motocyklem - dość mocny jak na chopperka,
    > ale bez przedniej szyby - po pierwsze kupiłeś choppera

    Motocykle mają ;) kaski z szybkami...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 49. Data: 2020-01-20 03:29:41
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-01-20 00:17, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Gdy masz co najmniej 1700 kg -- potrzeba więcej niż 100 KM.
    > (tak ze 100 kW to minimum dla kompaktu z kilkoma osobami
    > i bagażami, nie wspominając o przyczepie kempingowej czy
    > innej bądź o samochodzie cięższej klasy...)
    E tam, np. kultowy San H100 miał jakieś 100 KM i z 50 osób zabierał. :-D
    Z bagażami. :-D

  • 50. Data: 2020-01-20 18:14:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Automatyczna zezwala na ręczne sterowanie.
    > (przynajmniej te zezwalają, które poznałem)

    Zezwala ale to nie to samo. Moja też zezwala.

    --
    Shrek