    From: Alias Awatar <a...@a...eu>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: DiSEqC 2.0 - czy kompatybilny?
    Date: Wed, 23 Sep 2009 21:43:21 +0200

    Krzysiek pisze:

    > Antena 90 cm,
    > HB - idealnie,
    > Konwerter - sprawny (podmieniałem na próbę z tym z HB)
    >
    > Podejrzewam DiSEqC-a, choć sygnał z konwertera HB przechodzi przez niego
    > poprawnie, ale nie miałem pod ręką drugiego, aby się upewnić.
    > Może coś z tym cholernym HD PVR dekoderem ???
    >
    > Macie jakieś pomysły ????

    Jasne.
    1. HB musi być podłączony pod wejście A(lnb 1)!
    2. Astra musi być podłączona pod wejscie B(lnb 2)!
    3. Wyjscie z DISEQC musisz podłaczyć pod wejscie 1 i ustawić w menu typ
    konwertera pojedynczy (jezeli masz podwójny to disegc pod wejscie 2 i
    ustawiasz twin)
    4. Zez dla anteny 90 cm to 6,5 cm. od osi lnb1 do osi lnb2
    Jeżeli nie działa to zmien przełącznik.

    AA