  • Data: 2010-10-17 19:21:52
    Temat: Re: DiSEqC 1.2 vs 1.4
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj.

    On Sat, 16 Oct 2010, Marek wrote:

    | Mam antenę+ 2 konwertery (astra/hotbird). Podłączone do tunera, w którym w
    | pozycji DiSEqC ma ustawione DiSEqC1.4.
    |
    | Czym się różni DiSEqC1.2 od DiSEqC1.4 ??? W tunerze fergusona mam w
    | specyfikacji DiSEqC1.2. Zadziała to z moja anteną ?

    Pawel ladnie i krotko juz Ci odpisal.

    Natomiast "DiSEqC1.4", nie ma czegos takiego.
    Sa natomiast porty 1-4 lub A-D.

    Chcesz wiedziec wiecej zobacz strone jacky-x:
    [DiSEqC]
    http://jackysat.prv.pl/podstr/diseqc.htm

    oraz Chrisa Mitiu:
    [DiSEqC 1.0: pełna opcja, 16 przełączników]
    http://satlex.de/pl/diseqc10.html

    [Sposoby przełączania odbiorników z DiSEqC]
    http://satlex.de/pl/switching_scheme.html

    [DiSEqC dla specjalistów - eng.]
    http://satlex.de/pl/diseqc_technicians.html

    Pzdr.J.P.