    From: "X-Man" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Deprecjacja wartosci samochodu
    Date: Mon, 1 Jul 2013 23:42:30 +0100

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message
    news:ac04t8lsjvafeh75p2d661j8teisa37ru7@4ax.com...
    > Hm... Ja bylem szczesliwym wlascicielem Skody 1000MB. Niespecjalnie
    > wspominam te czasy :) Czy sie cos od tych czasow zmienilo?

    hmmm nie wiem bo to byly czasy dinozaurów a ja taki stary nie jestem ;) ogólnie
    za te pieniadze to przyzwoite auto, malkontenci narzekja na padajace dwumasy czy
    turbiny no ale po 150-200kkm to nie ma sie co cudów spodziewac poza tym
    zregenerowana turbina to jakies 1000zl, dwumas z 500zl i jedzie sie dalej
    silniki TDI (poza 2.0 16V w których pekaja glowice) sa dlugowiczne ja osobiscie
    jezdze Octavia I z 2005r silnik ALH 90KM zrobiony na 165KM (turbo, wtryski,
    program) przebieg ponad 300kkm i jedzie dalej, spalanie 6l/100km. Co do kupna
    auta z salonu to jak to mówia: "kto bogatemu zabroni?" ja chyba predko tego nie
    zrobie wole kupic kilkuletnie auto wlozyc w nie troche pieniedzy a reszte
    zainwestowac w inne rzeczy. Dla przykladu kiedy kupowalem moja Octavie 3 lata
    temu dalem za nia 2500f (mieszkam w UK) nowa wtedy kosztowala kolo 12000f
    dzisiaj bylaby warta pewnie z polowe z tego jak nie mniej... Niestety zakup auta
    w Polsce to troche loteria, pytanie jakie masz wymagania? nie czytalem niestety
    wszystkich tematów jakie zalozyles ;) tak czy inaczej ja bym chyba jednak wzial
    auto które juz zdazylo stracic na wartosci jakiegos 2-3 latka nigdy nówki z
    salonu...

    Pzdr
    Piotrek