eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDemontaż czujnika ABSRe: Demontaż czujnika ABS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    tudelft.nl!txtfeed1.tudelft.nl!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.
    197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    !not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Demontaż czujnika ABS
    Date: Sun, 28 Feb 2010 18:17:33 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <hme94q$ifc$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hm6jb3$1bl$1@news.onet.pl> <hm9iar$sud$1@news.task.gda.pl>
    <hmac2b$25lq$2@news.mm.pl> <1...@o...org.pl>
    <hmdand$2pom$1@news.mm.pl> <hmdjqi$pro$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hmdo06$1024$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: aeg212.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1267378138 18924 83.25.110.212 (28 Feb 2010
    17:28:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Feb 2010 17:28:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hmdo06$1024$1@news.mm.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2259747
    [ ukryj nagłówki ]

    Karolek pisze:

    > No i dochodzimy do etapu, ze czlowiek diagnozujacy te systemy to juz
    > najlepiej, aby byl inzynier elektronik, bo i technik moze byc za slaby,
    > a koszt jego pracy przy diagnozowaniu problemu przekroczy koszt czujnika :>

    Nie musiałby to być wcale diagnosta.
    W tym właśnie siła ASO, że będąc serwisem autoryzowanym wystarczy żeby
    inżynier elektronik zrobił to raz, globalnie, ze strony producenta auta.
    Opracował procedurę i być może jakieś narzędzia którymi już punkt po
    punkcie każdy mechanik sprawdzi i bez żadnego myślenia stwierdzi co jest
    przyczyną.

    Nie wiem jak wygląda ta zwrotnica z przyległościami, ale wydaje mi się
    że odpowiednio ukształtowana, cienka karta magnetyczna, odpowiednio
    namagnesowana, możliwa do wciśnięcia między czujnik a tarczę powinna
    wystarczyć do rozwiązania zagadki czujnik czy tarcza (w połączeniu z
    urządzeniem odczytującym impulsy).

    Bo to właśnie "Ziutek" z własnego warsztatu musi w takich wypadkach coś
    wymyślać, w dodatku często bez dostępu do danych takich jak rodzaj
    czujnika czy zasada działania całości. I jakby u "Ziutka" powiedzieli że
    nie wiedzą i muszą strzelać to to jest jeszcze ok - bo fakt że w typowym
    warsztacie pewnie nikt oscyloskopu nie ma.

    Natomiast jeżeli ASO nie daje rady czegoś takie stwierdzić to jest już
    dziadostwo - albo samego serwisu który sobie narzędzi nie zorganizował,
    albo nawet producenta który takich narzędzi nie przygotował zrzucając
    myślenie na serwisantów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: