  • 11. Data: 2012-02-04 12:55:57
    Temat: Re: Dell kontra Dell który lepszy?
    Od: Dedektyf <p...@g...pl>

    W dniu 2012-02-03 23:15, BAREK pisze:

    > Rozumiem różnice, czy warto dopłacić ponad 1,5 tyś ze względu na to,
    > żeby mieć mniejszą wagę, ale równocześnie mniejszy wyświetlacz?

    A skąd ktoś ma wiedzieć ? Przecież to ty decydujesz.

  • 12. Data: 2012-02-06 13:28:13
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-02-03 23:15, *BAREK* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Rozumiem różnice, czy warto dopłacić ponad 1,5 tyś ze względu na to,
    > żeby mieć mniejszą wagę, ale równocześnie mniejszy wyświetlacz?

    Moim zdaniem nie.

    > Złącze stacji dokującej raczej nie potrzebne, mam przy obecnym laptopie
    > i raczej nie używałem przez 3 lata ani razu na poważnie.
    > Expresscard nie używam, bo nie wiem do czego mogło by się ono teraz
    > przydać?
    >
    > Czy Latitude jest solidniej wykonane? Czy "poziom jakości" porównywalny?

    Tak, Latitude są solidniejsze, ale nie warto popadać w przesadę,
    zwłaszcza jak laptop nie jest (?) wołem roboczym spędzającym sporo czasu
    w drodze.

    pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 13. Data: 2012-02-07 07:55:47
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-02-04 09:47, *Bartosz Paciorek* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Czy EC wąskie są żadziej spotykane? Czy na dziś jest to popularny
    > standard?

    Przede wszystkim wąskie są spotykane, więc szerokie gniazdo w Latitude
    to plus, ale niekoniecznie do wykorzystania. Ja mam dwie karty EC -
    FireWire i USB 3.0 (ta kupiona jeszcze do poprzedniego Vostro) - obie
    wąskie.

    > Czy GPS takowy tez można kupić?

    Nie spotkałem się, za to Dell (i pewnie nie tylko) pozwala wybrac w
    konfiguratorze kartę WiFi z GPS.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak