  • Data: 2010-06-20 17:55:48
    Temat: Re: Dell Studio 1555 czyszczenie
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    G Nowak pisze:
    Co do czyszczenia odkurzaczem warto jednoczesnie ssajac
    > odkurzaczem wdmuchiwac sprezone powietrze z drugiej strony.

    Do wyboru mam tylko otwór bezpośrednio pod wentylatorem. Trochę mi się
    te kilka minut pełnej mocy nie uśmiecha. Nie zrobi się przypadkiem
    prądnica i trzeba będzie za chwilę wymieniać wentylatora?
    2 cm od wentylatora jest już wylot powietrza do którego przystawienie
    odkurzacza właściwie skutkuje tym samym. Trochę to pomaga ale kupowałem
    Della żeby mieć przemyślaną technologię, dobrą jakość i porządny serwis.
    A tu sprzęt jednorazowego użytku jak wszędzie.