  • Data: 2014-03-25 17:35:19
    Temat: Re: Deflektor czy nowa szyba?
    Od: p...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 marca 2014 13:35:25 UTC+1 użytkownik johnny napisał:
    > Otóż w mojej Kawusi ER6F jest taka mała szybka, właściwie owiewka. Przy
    >
    > większej prędkości wieje jak cholera,

    Deflektor potrafi dużo w niektórych moto, ale bym szukał jakiejś szyby akcesoryjnej
    do turystyki: MRA czy PUIG

    Co byś nie robił osiągniesz tyle że zamiast po klacie będzie wiało po kasku więc jak
    chcesz łoić to się przyzwyczaj i kup zatyczki do uszu. A jak chcesz ŁOIĆ to zmień
    kierownice na poprzednią żebyś się mógł schować.

    A najtaniej będzie jak poczekasz do sytuacji najbliższego przepałowania.
    Skoczy Ci puls, potem adrenalina opadnie i zwolnisz trochę na resztę sezonu.

    KJ porady na każdy budżet