  • Data: 2012-03-30 07:31:39
    Temat: Re: Dedykowany NAS czy może lepiej zwykły PC?
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-03-30 00:07, Doxent wrote:

    > pecet dość słabo się do tego nadaje. Szkoda prądu, czasu i hałasu.
    > Ostatnio instalowałem w pewnym biurze Synology DS212J do backupu i jest
    > to dość ciekawe rozwiązanie, ciche, proste w instalacji. Pobór prądu
    > 17W. Komputery łączą się z nim bez ociągania się co ma często miejsce
    > gdy robimy połaczenie z innym pc. W każdym razie jedynie dość długo się
    > instalował za pierwszym razem ale uruchomienie peceta trwało by jeszcze
    > dłużej.

    zalezy co rozumiesz przez słowo 'pecet'. Wynajnosc topowych QNAP'ow za
    kilka tys netto mozesz sobie zorganizowac np. na platformach
    Atomo-podobnych (za znacznie nizsza kwote). Pobor produ bedzie podobny
    (zalezy od ilosci dyskow)

    Jakie transfery osiaga sie na tego typu Synology (mnie jakis czas temu
    zniechecily tanie NAS'y wlasnie ze wzlgedu na slaba wydajnosc)?