  • Data: 2018-05-01 10:02:41
    Temat: Re: Debugowanie systemu na 8080
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30.04.2018 22:21, J.F. wrote:

    > Przerwania.
    > Nie wlaczyles ... ale ma chyba NMI. A do czego podlaczone ?

    Na razie nie używam przerwań. Wszystkie linie związane z ich obsługą
    wiszą w powietrzu, to ponoć nie powinno jednak przeszkadzać, o ile w
    kodzie nie włączę obsługi przerwań...

    > Linii danych i adresowych nie pomyliles ?

    Wielce mało prawdopodobne. Już parę razy zdążyłem sprawdzić połączenia
    miernikiem i za każdym razem wychodzi mi ten sam wynik. Szyna danych
    "wychodzi" z pinów DBx UCY74S428, szyna adresowa jest podłączona do
    procesora przez dwie sztuki UCY74S412, pracujące jako bufory.

    > No i zwolnij zegar, zobacz co bedzie.

    Teraz i tak nie pracuje na maksymalnej prędkości. Do UCY74S424
    podłączony jest obecnie kwarc 12 MHz. Czyli wychodzi na to, że CPU
    pracuje z prędkością około 1,3 MHz.