  • 71. Data: 2010-08-28 12:03:55
    Temat: Re: Debil roku
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    J.F. wrote:
    > Ale czy aby na pewno on jest winien smierci

    Tak, on jest winien.

  • 72. Data: 2010-08-28 12:09:05
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 28 Aug 2010 11:23:26 +0200, Rychu <r...@a...pl>
    wrote:

    > Trochę łatwiej reagować w praktyce, gdy ma się teorię
    > w danym temacie i ma się świadomość, co się może wydarzyć
    > przy odpowiednich zachowaniach.

    W sytuacjach awaryjnych trzeba liczyć na automatyzm, a nie
    przemyślenia. Czasu mało, napięcie duże, można dużo spieprzyć.

    > Tylko co by to dało w tej sytuacji?
    > Przywalić bokiem/tyłem/narożnikiem? :>

    Rozproszyć energię kinetyczną w ruchu obrotowym. Mocno skraca
    drogę hamowania.

    r.
    _____________

  • 73. Data: 2010-08-28 12:10:11
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 28 Aug 2010 11:30:29 +0200, marjan
    <m...@n...spam.student.agh.edu.pl> wrote:

    > Ale to w teorii, w praktyce trzeba by mieć stalowe nerwy, żeby lecąc
    > autostradą 130 kph i widząc przed sobą tira stojącego w poprzek
    > autostrady ciągnąć łapę i obracać autem :D

    W praktyce trzeba mieć ten manewr doskonale wyćwiczony.

    r.
    _____________

  • 74. Data: 2010-08-28 12:24:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 Aug 2010 12:03:55 +0200, nalesnik wrote:
    >Tak, on jest winien.

    Ja tam mam watpliwosci. Spore watpliwosci.
    No ale moze za pare lat sie dowiemy co sad na to.

    J.

  • 75. Data: 2010-08-28 12:35:47
    Od: kazik <k...@n...pl>

    On 27 Sie, 10:48, "glang" <g...@o...pl> wrote:
    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,zawracal-na-autostradz
    ie-doszlo-do-trag...

    > aż się w głowie nie mieści :(
    > pzdr
    > GL

    Zgłaszam drugą kandydaturę:

    http://koszalin.nsc.pl/kamikaze.jpg

    DK6
    53°52'22''N, 15°22'7''E
    53.872832°N, 15.368864°E

    K.

  • 76. Data: 2010-08-28 12:39:51
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    J.F. wrote:

    > Ja tam mam watpliwosci. Spore watpliwosci.
    > No ale moze za pare lat sie dowiemy co sad na to.

    Chyyyyba, że TIRa obróciło, jakoś sam się tak złożył i w wyniku wypadku
    naczepa zaklinowała się w poprzek o barierki z jednej i drugiej strony
    drogi.

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 77. Data: 2010-08-28 14:05:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 Aug 2010 10:09:05 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
    > Rozproszyć energię kinetyczną w ruchu obrotowym. Mocno skraca
    > drogę hamowania.

    To naprawde tak dobrze dziala ? Moze jakis filmik porownawczy ?

    Przyznaje - reczny zima w zakrecie dziala pieknie, ale przy wiekszych
    predkosciach jakos nie potrafie dostrzec zalet ..

    J.

  • 78. Data: 2010-08-28 14:08:33
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    P_ablo pisze:
    > Użytkownik "krzysiek82" <o...@c...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Czy to twoje 82 to jest rok urodzenia? Nie popelniles literowki i czy aby
    > nie mialo byc 02 ? Sadzac po twoim toku rozumowania tak wlasnie moze byc...

    Może to nie rocznik a IQ? ;-)

    Seco

  • 79. Data: 2010-08-28 15:39:30
    Od: marjan <m...@n...spam.student.agh.edu.pl>

    W dniu 28.08.2010 12:10, Robert Rędziak pisze:

    > W praktyce trzeba mieć ten manewr doskonale wyćwiczony.

    Oczywiście. I to przećwiczony na nawierzchni takiej, na jakiej chce się
    to zrobić - w tym przypadku na dobrze przyczepnym asfalcie. Aaltonena na
    śniegu zrobić to żadna większa filozofia - po 2-3 próbach przy ok 80
    km/h bez większych problemów mi Puntem wychodził. Ale na pewno w
    sytuacji awaryjnej by mi nawet przez myśl nie przeszło coś takiego
    próbować bo wiem, że nie wykonałbym go poprawnie, nawet na śniegu.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 80. Data: 2010-08-28 15:40:52
    Od: marjan <m...@n...spam.student.agh.edu.pl>

    W dniu 28.08.2010 12:35, kazik pisze:

    > Zgłaszam drugą kandydaturę:
    >
    > http://koszalin.nsc.pl/kamikaze.jpg

    Oni nie mają obowiązku ściągać tego przed wjazdem na drogę publiczną?