-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Debil roku
Date: Fri, 3 Sep 2010 11:21:03 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 20
Message-ID: <i5qeen$19b$1@news.onet.pl>
References: <4c777bda$0$27023$65785112@news.neostrada.pl>
<4c78b6be$1@news.home.net.pl> <s...@d...wkurw.org>
<4...@n...home.net.pl> <s...@d...wkurw.org>
<i5g1ga$9ka$1@news.onet.pl> <h...@w...pl>
<i5ggsh$kin$1@news.onet.pl> <4c7c3386$1@news.home.net.pl>
<i5i840$9l9$1@news.onet.pl> <4c7cb522$1@news.home.net.pl>
<i5id90$mhp$1@news.onet.pl> <4c7cc098$1@news.home.net.pl>
<i5ihji$3g2$1@news.onet.pl> <4c7cf9d7$1@news.home.net.pl>
<i5jlg3$aij$1@news.onet.pl> <4c7e0df7$1@news.home.net.pl>
<i5lrtk$fgn$1@news.onet.pl> <4c7ec83a$1@news.home.net.pl>
<i5mi4e$lmg$1@news.onet.pl> <4c7f50cf$1@news.home.net.pl>
<i5oeut$8nj$1@news.onet.pl> <4c802bd7$1@news.home.net.pl>
<i5q322$37s$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1283505431 1323 91.150.222.21 (3 Sep 2010 09:17:11 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Sep 2010 09:17:11 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2308375
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:i5q322$37s$1@news.onet.pl...
> Dnia 2010-09-03 00:57, *Rychu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
> odpisać:
>>
>> http://img683.imageshack.us/img683/5107/drugaszansa2
.gif
>>
>> Masz teraz śliczny obrazek. Wyszło mi, że dla auta z rozstawem
>> osi 2,5 m i rozstawem kół 1,6 m, można skrócić drogę hamowania
>> z 40 metrów do 30,7 metra.
>
> To jeszcze napisz jak zrobic Aaltonena z wciśniętym w podłogę hamulcem to
> pozostanie nam tylko zastanowić się, czy ABS nie będzie na niektórych
> nawierzchniach lepszy od zablokowanych kół :)
No nie psuj mi zabawy, ej...
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.09.10 11:36 MichałG
- 03.09.10 17:17 Rychu
- 03.09.10 17:39 Jurand
- 03.09.10 18:16 Sebastian Kaliszewski
- 03.09.10 18:20 Sebastian Kaliszewski
- 03.09.10 18:23 Sebastian Kaliszewski
- 04.09.10 22:08 Adam Płaszczyca
- 06.09.10 09:50 Sebastian Kaliszewski
- 06.09.10 09:59 Sebastian Kaliszewski
- 06.09.10 10:45 Rychu
- 17.09.10 17:53 Jurand
- 19.09.10 03:15 Krzysiek Kielczewski
- 19.09.10 11:20 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO