-
Date: Sat, 28 Aug 2010 11:23:26 +0200
From: Rychu <r...@a...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
Thunderbird/3.1.2
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Debil roku
References: <4c777bda$0$27023$65785112@news.neostrada.pl>
<4c78b6be$1@news.home.net.pl> <s...@d...wkurw.org>
In-Reply-To: <s...@d...wkurw.org>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 87.206.206.32
Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1282987400 87.206.206.32 (28 Aug 2010 11:23:20 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 33
X-Authenticated-User: r...@a...pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2307112
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-08-28 09:51, Robert Rędziak pisze:
>> Z drugiej strony właśnie tak sobie myślę czy nie dałoby się wykorzystać
>> tych barierek. Jakby na przykład hamując skręcił na barierki, ale tak,
>> żeby się od nich nie odbić, a możliwie bardzo je ugiąć. Czyli spróbował
>> wykorzystać je do dodatkowego spowolnienia.
> Musiałbyś najpierw przećwiczyć taki manewr, żeby w razie czego
> zrobić go możliwie automatycznie -- w sytuacjach awaryjnych nie
> bardzo jest czas na myślenie. A gdzie i czym przećwiczyć taki
> manewr?
Czasami sama świadomość, że jest jakaś możliwość pozwala
na zareagowanie. Jeżeli kilka razy pomyślisz w o tym, że taka
sytuacja może się wydarzyć to jest zdecydowanie większa
szansa, że zareagujesz prawidłowo w wymaganej chwili.
Trochę łatwiej reagować w praktyce, gdy ma się teorię
w danym temacie i ma się świadomość, co się może wydarzyć
przy odpowiednich zachowaniach.
Jak to się mówi. Doświadczenie - jest to umiejętność,
którą nabywamy chwilę po tym gdy była nam potrzebna. ;)
> Można też zrobić Aaltonena. Uwagi jak wyżej, przy czym ćwiczenie
> tego manewru jest mniej destrukcyjne dla auta niż powyższego.
Tylko co by to dało w tej sytuacji?
Przywalić bokiem/tyłem/narożnikiem? :>
--
Pozdrawiam
Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)
Następne wpisy z tego wątku
- 28.08.10 11:30 marjan
- 28.08.10 11:56 Tom N
- 28.08.10 12:01 nalesnik
- 28.08.10 12:03 nalesnik
- 28.08.10 12:09 Robert Rędziak
- 28.08.10 12:10 Robert Rędziak
- 28.08.10 12:24 J.F.
- 28.08.10 12:35 kazik
- 28.08.10 12:39 nalesnik
- 28.08.10 14:05 J.F.
- 28.08.10 14:08 Bartosz 'Seco' Suchecki
- 28.08.10 15:39 marjan
- 28.08.10 15:40 marjan
- 28.08.10 17:04 Jaroslaw Berezowski
- 28.08.10 17:10 Papkin
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-27 potwierdzenie notarialne dokumentow tozsamosci ze zdjeciem
- 2025-02-27 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-02-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-27 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-02-27 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-02-27 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-02-27 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-27 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2025-02-27 Kraków => Frontend Vue Developer <=
- 2025-02-27 Re: Zwolniony z IKEA za "wąty" przeciw firmowej promocji LGBT-IQ+ przywrócony do pracy - SN odrzucił kasacje (sygn. akt I PSK 62/24)
- 2025-02-27 Częstochowa => Manager ds. produktu <=
- 2025-02-27 Warszawa => Business Systems Analyst <=
- 2025-02-27 Nagranie poglądowe
- 2025-02-26 Zasilacz USB na ścianę.
- 2025-02-26 Błonie => Specjalista ds. public relations <=