-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
feeder.news-service.com!postnews.google.com!a36g2000yqc.googlegroups.com!not-fo
r-mail
From: yos <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Debil roku
Date: Fri, 27 Aug 2010 13:38:01 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 19
Message-ID: <0...@a...googlegroups.com>
References: <4c777bda$0$27023$65785112@news.neostrada.pl>
<i5849s$npm$2@news.agh.edu.pl> <k...@c...fuw.edu.pl>
<4...@4...com>
<s...@d...wkurw.org> <i58sjv$nd9$1@inews.gazeta.pl>
<s...@d...wkurw.org>
NNTP-Posting-Host: 88.135.160.4
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1282941516 12238 127.0.0.1 (27 Aug 2010 20:38:36 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Aug 2010 20:38:36 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: a36g2000yqc.googlegroups.com; posting-host=88.135.160.4;
posting-account=3judaggAAABfZtA6KxgD0B9NYo60b9h-
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8)
Gecko/20100722 Firefox/3.6.8 ( .NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2307035
[ ukryj nagłówki ]On 27 Sie, 20:13, Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> wrote:
> On Fri, 27 Aug 2010 19:28:26 +0200, Artur Maśląg
> > [...] Taki skład nie ma szans na zawrócenie na
> > "autostradzie", co zresztą widać po uszkodzonych barierach itd.
>
> To tym bardziej nie widzę możliwości zawinięcia się składu w ten
> sposób.
Nie żartujcie, nie w takich miejscach się zawracało. Taki zestaw w
rękach wprawnego kierowcy zawróci jak wózek widłowy - niemal w
miejscu. Uszkodzone barierki i dziwna pozycja naczepy na zdjęciach
wynika stąd, że po uderzeniu naczepę przestawiła siła zderzenia.
Zresztą - gdyby to był poślizg - to taki zestaw lecący bokiem zostawia
trochę gumy na asfalcie, a tego na zdjęciach nie ma.
--
yos
Następne wpisy z tego wątku
- 27.08.10 23:30 Maciek
- 27.08.10 23:33 to
- 27.08.10 23:41 art_noise
- 27.08.10 23:43 J.F.
- 27.08.10 23:44 Michał Baszyński
- 27.08.10 23:53 Robert Rędziak
- 27.08.10 23:59 Robert Rędziak
- 28.08.10 00:02 jerzu
- 28.08.10 00:32 Maciek
- 28.08.10 00:37 jerzu
- 28.08.10 00:55 J.F.
- 28.08.10 00:57 J.F.
- 28.08.10 01:07 Maciek
- 28.08.10 02:39 to
- 28.08.10 08:56 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=