-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Debil roku
Date: Fri, 27 Aug 2010 20:29:10 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 38
Message-ID: <i5905s$6dn$1@inews.gazeta.pl>
References: <4c777bda$0$27023$65785112@news.neostrada.pl>
<i5849s$npm$2@news.agh.edu.pl> <k...@c...fuw.edu.pl>
<4...@4...com>
<s...@d...wkurw.org> <i58sjv$nd9$1@inews.gazeta.pl>
<s...@d...wkurw.org>
NNTP-Posting-Host: cyberdyne-t3.futrzak.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1282933756 6583 82.210.140.98 (27 Aug 2010 18:29:16 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Aug 2010 18:29:16 +0000 (UTC)
X-User: futrzak1966
In-Reply-To: <s...@d...wkurw.org>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
Thunderbird/3.1.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2307011
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-08-27 20:13, Robert Rędziak pisze:
> On Fri, 27 Aug 2010 19:28:26 +0200, Artur Maśląg
> <f...@p...com> wrote:
>
>> Bądźmy uczciwi - za mało wiemy, by cokolwiek racjonalnego napisać na
>> temat tego wypadku. Taki skład nie ma szans na zawrócenie na
>> "autostradzie", co zresztą widać po uszkodzonych barierach itd.
>
> To tym bardziej nie widzę możliwości zawinięcia się składu w ten
> sposób.
Szanse niewielkie - wiem trochę na ten temat i do tego nie widzę tam
śladów 'łamania' składu. Dodatkowo nie ja pisałem o 'zawijaniu'.
Dla mnie ta sytuacja wygląda zupełnie irracjonalnie i nie zamierzam
jej tłumaczyć w sposób dowolny. Niech biegli z policją sobie dochodzą.
>> Jeżeli kierowca faktycznie uznał, że tam zawróci, to musiał być
>> niespełna rozumu (nawet po pijaku ludzie zachowują się rozsądniej).
>> Zakładając, że faktycznie chciał zawrócić i był trzeźwy, to naprawdę
>> musiało nim kierować coś innego, niż zwykła głupota.
>
> ,,Eeee, zmieszczę się'' (zwłaszcza że zestawem można się
> naprawdę zgrabnie złamać i wiele też mu nie brakowało).
Żartujesz - sporo mu tam brakowało i hałas, który się pojawił przy
taranowaniu naczepą bariery go nie wybudził z tego letargu?
Zdajesz sobie sprawę, jaki to był hałas?
> Tym
> bardziej, że na kabinie nie widać uszkodzeń -- gdyby go zaczęło
> miotać, prawdopodobnie przejechałby po barierze i byłoby to
> widać po zderzaku.
Ciężko stwierdzić - to zdarzenie jest dla mnie tak absurdalne, że
naprawdę nie chcę do tego dopasowywać czegokolwiek racjonalnego...
--
Jutro to dziś - tyle że jutro.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.08.10 21:39 to
- 27.08.10 22:38 yos
- 27.08.10 23:30 Maciek
- 27.08.10 23:33 to
- 27.08.10 23:41 art_noise
- 27.08.10 23:43 J.F.
- 27.08.10 23:44 Michał Baszyński
- 27.08.10 23:53 Robert Rędziak
- 27.08.10 23:59 Robert Rędziak
- 28.08.10 00:02 jerzu
- 28.08.10 00:32 Maciek
- 28.08.10 00:37 jerzu
- 28.08.10 00:55 J.F.
- 28.08.10 00:57 J.F.
- 28.08.10 01:07 Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=