-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Debil roku
Date: Fri, 27 Aug 2010 18:13:10 +0000 (UTC)
Organization: Bractwo Bronkowe
Lines: 27
Message-ID: <s...@d...wkurw.org>
References: <4c777bda$0$27023$65785112@news.neostrada.pl>
<i5849s$npm$2@news.agh.edu.pl> <k...@c...fuw.edu.pl>
<4...@4...com>
<s...@d...wkurw.org> <i58sjv$nd9$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: net133-138.4web.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1282932790 692 194.63.133.138 (27 Aug 2010 18:13:10 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Aug 2010 18:13:10 +0000 (UTC)
X-FAQbot-Ignore: yes
X-Mielonka: m...@l...wkurw.org n...@l...wkurw.org
l...@l...wkurw.org
User-Agent: slrn/0.9.8.1 (OpenBSD)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2307006
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 27 Aug 2010 19:28:26 +0200, Artur Maśląg
<f...@p...com> wrote:
> Bądźmy uczciwi - za mało wiemy, by cokolwiek racjonalnego napisać na
> temat tego wypadku. Taki skład nie ma szans na zawrócenie na
> "autostradzie", co zresztą widać po uszkodzonych barierach itd.
To tym bardziej nie widzę możliwości zawinięcia się składu w ten
sposób.
> Jeżeli kierowca faktycznie uznał, że tam zawróci, to musiał być
> niespełna rozumu (nawet po pijaku ludzie zachowują się rozsądniej).
> Zakładając, że faktycznie chciał zawrócić i był trzeźwy, to naprawdę
> musiało nim kierować coś innego, niż zwykła głupota.
,,Eeee, zmieszczę się'' (zwłaszcza że zestawem można się
naprawdę zgrabnie złamać i wiele też mu nie brakowało). Tym
bardziej, że na kabinie nie widać uszkodzeń -- gdyby go zaczęło
miotać, prawdopodobnie przejechałby po barierze i byłoby to
widać po zderzaku.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.08.10 20:18 kml
- 27.08.10 20:29 Artur Maśląg
- 27.08.10 21:39 to
- 27.08.10 22:38 yos
- 27.08.10 23:30 Maciek
- 27.08.10 23:33 to
- 27.08.10 23:41 art_noise
- 27.08.10 23:43 J.F.
- 27.08.10 23:44 Michał Baszyński
- 27.08.10 23:53 Robert Rędziak
- 27.08.10 23:59 Robert Rędziak
- 28.08.10 00:02 jerzu
- 28.08.10 00:32 Maciek
- 28.08.10 00:37 jerzu
- 28.08.10 00:55 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=