  • 21. Data: 2010-03-24 09:31:42
    Temat: Re: Dębica pasio 2 R15
    Od: marjan <k...@g...com>

    tadek pisze:

    > Zawsze można kupić opony lepsze, ale też droższe.
    >

    > --
    >
    > w takim razie co radzicie: letnie opony 155x70 R 13 do Punto 1.1?
    > Muszę córce kupić i myślałem o Dębicy ale teraz zwątpiłem. Proszę o
    > sugestie

    Ja do mojego Punta 1.1 właśnie jestem na etapie kupowania Uniroyal
    RainExpert (szukam teraz tylko żeby kupić jak najtaniej i najlepiej z
    rocznika 2010). Z tego co czytałem raczej ludzie zachwalają, a i w
    teście ADAC wypadła całkiem nieźle. Tylko że cena o rząd wielkości
    przewyższa Dębice (około 150 zł/sztuka).

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 22. Data: 2010-03-24 09:36:56
    Od: "tor" <t...@t...pl>

    Użytkownik "MichałG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś jezdził na tych oponach - jakies opinie?

    To stary bieznik goodyear. Zreszta od kilku lat, wiekszosc bieznikow Debica,
    to "stare" Goodyear'ki. Moze sklad gumy jest nieco inny,ale mozna przejzec
    opinie o odpowiednikach jw.

    Pozdrawiam
    Tor

  • 23. Data: 2010-03-24 12:17:58
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 24 Mar, 09:31, marjan <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > Mariusz [marjan] Morycz
    > (e-mail bez cyferek)
    > Fiat Punto mk1 '99 + Uniden 520 + President Indiana

    zobacz tu:http://www.oponeo.pl/opony/letnie/osobowe/uniroya
    l/155/70/
    r13/

  • 24. Data: 2010-03-24 12:39:30
    Od: marjan <k...@g...com>

    tadek pisze:

    > zobacz tu:http://www.oponeo.pl/opony/letnie/osobowe/uniroya
    l/155/70/
    > r13/

    Dzięki, ale tak się składa że kupiłem już alufelgi 14 cali, więc
    potrzebuję większy rozmiar.

    Co do sklepu, to jestem raczej zdecydowany kupować tu:
    http://sklepopon.pl/szukaj/?marka=Uniroyal&rozmiar=1
    75%2F65+R14&pojazd=&sezon=letnie
    Praktycznie najniższa cena tych opon, a do tego mają odbiór osobisty w
    Krakowie (przy serwisie oponiarskim, dzięki czemu można od razu założyć
    na felgę). Kupowałem tam już opony zimowe i nie miałem na co narzekać.

  • 25. Data: 2010-03-24 12:46:34
    Od: "Pedro" <d...@d...pl>

    Czemu wy tak sracie na Polski wyrób?
    Najlepiej do tego Punto z motorem 1.1 to każcie założyć najdroższe Michelin
    co by chłop od nadmiaru mocy trzymał się dobrze w winklach;)
    http://koszykopon.pl/i21,opony-debica.html
    "Od 1995 roku Dębica wchodzi w skład koncernu Goodyear, który wykupił 50,79%
    akcji Dębicy. A w chwili obecnej posiada już ponad 65% akcji Spółki."

  • 26. Data: 2010-03-24 12:51:53
    Od: "Pedro" <d...@d...pl>

    Tato!
    Bądz kozakiem i zakup komplecik
    http://sklepopon.pl/opona/michelin_agilis51_1286.htm
    l prawdziwych opon
    zamiast zwykłe gumy z polski zastepować zwykłymi gumami z niemiec, co by te
    60 koni nie wyleciało z zakrętu:D

  • 27. Data: 2010-03-24 14:31:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pedro" <d...@d...pl> napisał w
    > Czemu wy tak sracie na Polski wyrób?

    No wiesz, niektorzy z doswiadczenia :-)

    > Najlepiej do tego Punto z motorem 1.1 to każcie założyć
    > najdroższe Michelin co by chłop od nadmiaru mocy trzymał się
    > dobrze w winklach;)

    Nawet i tym punto mozna sie poslizgnac na drodze i wyleciec z
    zakretu.
    Zachcialo sie oszczedzac 200zl na dobre opony, a teraz przyjdzie
    zaplacic 5000 za naprawy :-)

    > http://koszykopon.pl/i21,opony-debica.html
    > "Od 1995 roku Dębica wchodzi w skład koncernu Goodyear, który
    > wykupił 50,79% akcji Dębicy. A w chwili obecnej posiada już ponad
    > 65% akcji Spółki."

    Co natychmiast rodzi pytanie czym sie roznia opony marki Debica, od
    opon marki GY.

    Tansza, gorsza guma, zuzyte maszyny, biezniki ktore wyszly gorzej w
    testach ?

    Bo tak generalnie to wypadaloby by sobie nie podcinac galezi i nie
    robic opon tanszych lepszych niz drozsze :-)

    J.

  • 28. Data: 2010-03-24 16:08:23
    Od: "Pedro" <d...@d...pl>

    No to mówie po 300 za opone 1200 komplet i elegancko bedzie sie jeżdzić.
    UniRoyal jest niekwestjonowanym królem deszczu zobacz jednak że na suchym
    smolo asfalcie/betonie znajduje się dalej niż Barum, Dębica....