  • 11. Data: 2010-03-23 19:21:50
    Temat: Re: Dębica pasio 2 R15
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Być może nie to samo, ale wystarczająco się zraziłem do Passio, że nie kupię
    ani Passio 2 ani 3 ani nawet 333.
    Zresztą miałem też Dębice Furio, które były strasznie głośne, szybko się
    zużywały i na jednej oponie wyszła "buła". Reklamacja polegała na możliwości
    zakupu nowej opony z rabatem wyliczonym wg zużycia tej z "bułą", co
    wychodziło parę groszy taniej.

    Jacek
    PS
    Co do Dębicy, to nadal mam zimówki Frigo 2 i chwalę.

  • 12. Data: 2010-03-23 19:27:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Grzegorz Prędki pisze:

    > Fulda Ecocontrol, roznica z 15-20zl na oponie.

    Może to i dobry wybór, ale osobiście wolałbym Pirelli P3000, choć
    to 50-60zł na sztuce :) Twoja propozycja to +100zl na komplecie,
    moja to jakieś +200, a różnica naprawdę duża. Tyle, że pytanie czego
    kto wymaga od opon - te Passio 2 wcale nie są takie złe przy
    swojej cenie.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 13. Data: 2010-03-23 19:37:23
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-23, tadek <t...@p...onet.pl> wrote:

    > w takim razie co radzicie: letnie opony 155x70 R 13 do Punto 1.1?
    > Muszę córce kupić i myślałem o Dębicy ale teraz zwątpiłem. Proszę o
    > sugestie

    Z tego co rzuciłem okiem na opony.com to najdroższe w tym rozmiarze
    kosztują 150pln/szt. Czyli na komplecie dorzucisz maksymalnie dwieście
    złotych. Zdecydowanie na oponach nie warto oszczędzać - to jest
    podstawa bezpieczeństwa. Jak Ci kasy brakuje to lepiej daruj sobie jedną
    wymianę oleju. Osobiście polecam Continentale, ale mam dość małe
    porównanie. Poszukaj sobie np. testu ADAC i wybierz coś z pierwszej
    trójki, z akcentem na najlepiej radzące sobie na mokrym.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 14. Data: 2010-03-23 19:48:49
    Od: juhass <t...@w...pl>

    tadek pisze:

    > w takim razie co radzicie: letnie opony 155x70 R 13 do Punto 1.1?
    > Muszę córce kupić i myślałem o Dębicy ale teraz zwątpiłem. Proszę o
    > sugestie

    Uniroyal Raylle 680. Dobre na suchym, doskonałe na mokrym- a
    i cena znośna będzie.

    --
    Pozdrawiam:
    juhass

  • 15. Data: 2010-03-23 20:22:23
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-03-23 19:48, juhass pisze:

    > Uniroyal Raylle 680. Dobre na suchym, doskonałe na mokrym- a i cena
    > znośna będzie.

    Chyba nie bo nie widzę 680 w cennikach.
    Ja zamówiłem RainExpert, zobaczę co warte.

    Pozdrawiam !!

  • 16. Data: 2010-03-23 20:51:54
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Mar 2010 16:43:07 +0100, marjan <k...@g...com>
    wrote:

    >NIGDY WIĘCEJ dębicy - oto moje postanowienie.

    Ja mam różne odczucia co do Dębicy.
    1. W CC miałem Dębice Vivo. Po dwóch latach wyszły na bokach bąble.
    Wymieniłem je na gwarancji na nowe, w tych nowych po półtora roku to
    samo. Dodatkowo śliskie jak diabli na mokrym. To samo w służbowym
    Lanosie.
    2. W Transicie miałem zimowe Dębice Frigo w wersji dostawczej. Bardzo
    dobra opona, o niebo lepsza jazda po śniegu niż na Continentalach
    VancoWinter. O wiele wytrzymalsze od Continentali.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2010-03-23 21:26:26
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Ja zamówiłem RainExpert, zobaczę co warte.

    IMHO bardzo dobry wybór.

    Piotr

  • 18. Data: 2010-03-23 22:13:28
    Od: qnick <r...@o...pl>

    MichałG pisze:
    > Czy ktoś jezdził na tych oponach - jakies opinie?
    >

    > Pozdrawiam
    > Michał
    Jeździłem na Passio i teraz Passio 2. Pierwsze strasznie śliskie były
    szczególnie na mokrym i tej bym nie kupił już natomiast Passio 2 wg.
    mnie o wiele lepsza na mokrym podłożu (kupiłem 2 sztuki i chodziły na
    przodzie) teraz przyszła pora na kolejne 2 sztuki i kupiłem Uniroyale
    RainExpert zobaczymy jakie te będą. Moim zdaniem do spokojnej jazdy
    każda opona się nada.

  • 19. Data: 2010-03-23 22:33:29
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Grzegorz Prędki" <"klark[USUN wrote:

    > Fulda Ecocontrol, roznica z 15-20zl na oponie.

    Ciekawe gdzie , te debice R15 sa nawet w biedronce za 150 zl a te fuldy
    najtaniej wysylkowo za okolo 200,
    Ja kupilem wlasnie debice po wrzuceniu w koszty firmy wyszlo z przesylka
    125zl za opone r15 , tyle co uzywka z 3/4 bieznika :),
    na razie daja rade zobaczymy za rok

  • 20. Data: 2010-03-23 22:36:12
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Przemek pisze:

> [...]
    > Ja kupilem wlasnie debice po wrzuceniu w koszty firmy wyszlo z przesylka
    > 125zl za opone r15 , tyle co uzywka z 3/4 bieznika :),

    Ze co? "w takim razie co radzicie: letnie opony 155x70 R 13 do Punto 1.1?"