-
Data: 2015-01-29 12:08:26
Temat: Re: Dawno nie było o sporcie :)
Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> U mnie nadal jeden klik, na głównej stronie mam WRC 2015.
> Pirelli swoim filmem chwali się jakby "głębiej" -
> pirelli.com->motorsport->rally->WRC no i dopiero tu można coś zobaczyć.
> Czyli jest to informacja którą nie chcą się chwalić komuś kto szuka opon
> (bo ten tam nie zabłądzi).
Jeden klik to jest zakladka, nastepny to jest albo film albo jakas
informacja. Po jednym niczego sie nie dowiesz, oprocz tego, ze byl taki
rajd.
Ale ok to drobiazg.
>> Owszem dla 5-10% zainteresowanych.
>
> Nie sądzę żeby to działało tak że ten zainteresowany będzie szukał
> informacji o tym kto i na czym wygrał Monte Carlo kupując opony.
To sie nazywa marketing internetowy, inaczej publikacja tego typu informacji
na stronach byłyby bez sensu
> Po to Michelin czy Pirelli ładują pieniądze w WRC, żeby pokazać zjadaczowi
> chleba reklamę w której ich opona zamontowana jest na samochodzie który
> zdobywa mistrzostwo świata w rajdach.
Nie kazdy oglada rajd na zywo czy w tv.
>> Wsrod fanow motosportu w Polsce po tym rajdzie na pewno w jakims stopniu
>> wzrosnie sprzedaz opon Pirelli.
>
> No tak, fajni rajdów w Polsce to taaaaka wielka grupa docelowa.
Slyszysz to czego nie powiedzialem, albo celowo konfabulujesz.
Nie "taaaaka wielka grupa docelowa", tylko w jakims stopniu.
>> Wzrosnie tez sprzedaz opon sportowych na calym swiecie wsrod amatorow
>> rajdow, dlatego ze Kubica w pieknym stylu wygral na nich kilka odcinkow i
>> "powiedzial ze byly szybsze" - to jedno jego zdanie bardzo duzo znaczy bo
>> jest osobowoscia na ktora wszystkie media zwracaja uwage.
>> Pirelli o tym dobrze wie, dlatego na ich stronie poszla informacja.
>
> Heheh... chyba masz jakąś inną stronę Pirelli niż ja :)
Nieporozumienie, albo sie czepiasz.
O tym , ze guma byla szybsza powiedzial osobiście w wywiadach dla mediow.
Na stronie Pirelli, że byli najszybszą kombinacją, wiele nie zmienia
>> Jesli
>> Kubica jak piszesz wygra rajd, zobaczymy czy Michelin nie bedzie pisal o
>> swoim drugim miesjcu :)
>
> No pewnie wtedy na głównej stronie michelin.com nie będzie odnośnika do
> tego jak to Kubica wygrał rajd - pewnie będzie na jakiejś tam podstronie o
> motosrporcie.
> Za to pewnie na głównej pirelli.com będzie.
Ja sie pytam jak Michelin przelozy swoja porazke na sukces,
bo wedlug ciebie wychodzi, ze w ogole nie powinni o tym pisac jako
, ze drugi nic nie znaczy.
>>> Zresztą to jest trochę ból dzisiejszego motorsportu, gdzie przez to nie
>>> ma
>>> walki, nikogo nie stać na ryzyko jakie niesie walka, bo na zaciętą walkę
>>> trzeba poświęcić ogromne środki - a wygra tylko jeden, reszta traci
>>> wszystko co zainwestowali.
>>> Dlatego w tych popularnych dyscyplinach jest jeden doinwestowany faworyt
>>> i
>>> cała reszta która nawet się nie stara dorównać, bo to z ich,
>>> biznesowego,
>>> punktu widzenia nie ma sensu - ryzyko jest za duże.
> Tu akurat miałem na myśli konkurencję zespołów fabrycznych.
Twierdzisz, ze inne zespoly fabryczne uczestniczace w wrc nie sa
zainteresowane zdobyciem tytulu ?
Dodatkowo wożą się bezsensownie na drugim nic nie znaczącym miejscu ?
Dawno nie slyszalem czegos bardziej absurdalnego.
Mogę się zgodzić, że kilka zespołow w F1 ściga się w drugiej lidze w
nadziei, ze za jakis czas będzie lepiej, ale nie dlatego, ze maja taki model
biznesowy :)
Jeśli nie, wycofują się i próbuja inne. Czasmi jeden sezon wystarczy, zeby z
przecietnej ekipy zrobic mistrza i to bez duzych pieniedzy.
Przypomnij sobie sukces Brawn GP.
> Jak ktoś powie w reklamie że na ich oponie ktoś wygrał odcinek rajdu...
> Wybacz, ale to będzie po prostu żałosne.
> W marketingu nie ma drugich miejsc.
> Taka reklama to byłby strzał we własne kolano.
Nie, to nie jest żałosne. Tak wlasnie zrobilo Pirelii.
Wystarczy to tylko ładnie ubrać w słowa i info idzie w świat cytowane przez
większość serwisów motorsportu.
Świetna reklama.
>>> Jak tylko Kubica dojdzie do powtarzalnej jazdy pozwalającej myśleć o
>>> punktach w WRC, to każdy team fabryczny go przyjmie z otwartymi rękami,
>>> również bez Lotosu jak będzie z tym problem.
>>
>> Czytaj wyzej link. To Lotos nie chcial sie zgodzic i Kubica nie chcial
>> lub
>> nie mogl zrezygnowac z Lotosu !!!
>
> Wszystko jest kwestią chcenia, niechcenia i kosztów.
> Fakt jest taki że żaden z zespołów fabrycznych Kubicy nie pozyskał jako
> swojego kierowcyna ten sezon imusi jeździć u siebie, za swoje.
> No chyba że to była wyłącznie jego decyzja i wolał A-style niż VW :)
> Mimo wszystko sądzę, że zespoły fabrycznie nie zdecydowały się podpisać z
> nim umowy, bo uznały że w danym sezonie się im to (jeszcze) nie opłaca, bo
> osiągną lepsze wyniki z innymi kierowcami którzy byli na rynku.
> Reszta to już dorabianie do tego ideologii - owszem Citroen miałby pewnie
> dodatkowe koszty związane z kontraktem z Lotosem, ale ciekawe z czym
> konflikt miały pozostałe zespoły WRC?
Fakt jest taki, ze nie chcesz zrozumiec tego co ci wcześniej napisalem,
mimo, ze masz czarno na balym..
O VW nie wspominalem bo tam miejsca byly zajete i trudno sie dziwic. W
mistrzowskim teamie eksperymenty nie sa wskazane jesli wszystko trybi jak
nalezy.
Wspominalo sie niby cos o Polo dla Kubicy ale producent na razie nie chce
udostepniac auta prywatnym zespolom jak robi to citroen czy ford.
A-style to ma byc krotka wspolpraca, potem juz swoj wlasny RK WRT,
przynajmniej w tym roku.
Nie wiemy czy Kubica jezdzi za swoje czy nie. Nie znasz jego kontraktow
sponsorskich. Widocznie stwierdzil, ze tak bedzie lepiej. ale widzę, że
wiesz lepiej od niego, niech tak bedzie. Badz przekonany o swoich sądach :)
>> W takim razie w WRC powinno jezdzic tylko VW Polo, bo reszcie nie powinno
>> sie to oplacac.
>
> No i w sumie jeździl.
> Tak jak wcześniej jeździł tylko Citroen.
I nikt wiecej nie startowal ? To ciekawe :)
> To nie jest do końca tak że inni nie potrafią dorównać - wychodzą raczej z
> założenia że nie opłąca się zaryzykować pieniędzy potrzebnych na
> dorównanie.
A skad wiesz kto ile wyklada ? W F1 w 2014 ocenia sie, ze RBR i Ferrari
mialy wiekszy budzet od Mercedesa i co robi Ferrari:
http://www.sportowefakty.pl/formula-1/440546/ferrari
-zwiekszy-budzet-by-gonic-mercedesa
Następne wpisy z tego wątku
- 29.01.15 18:05 Czesław Wiśniak
- 29.01.15 19:26 janusz_k
- 29.01.15 19:56 LEPEK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800