-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Dawno nie było o sporcie :)
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <m9u7ra$rsm$1@node2.news.atman.pl> <ma4pg6$ulc$1@node1.news.atman.pl>
<ma4ses$fdu$1@node2.news.atman.pl>
<17o4unto09g87$.48yjdlg96wmi$.dlg@40tude.net>
<ma6gkp$se5$1@node1.news.atman.pl>
Date: Tue, 27 Jan 2015 00:57:52 +0100
Message-ID: <1bmd1k21nu812.tn0ua1swd4ca$.dlg@40tude.net>
Lines: 66
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1422316676 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 13615 89.77.179.152:60327
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2554772
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 26 Jan 2015 23:53:37 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):
>> Tylko czy prawdziwy?
>
> "Warunki są bardzo wymagające - relacjonował Kubica. - Uważam, że opony
> Pirelli dają w niektórych sytuacjach sporą przewagę, bo - nie oszukujmy
> się - samo auto, choć doinwestowane, nie jest fabryczne, tylko klienckie.
> Dlatego nasze tempo jest zaskakujące. Przyjechać na Monte Carlo, kiedy
> wszystko było robione na ostatni dzwonek i jechać tempem zawodników z dużo
> większym doświadczeniem, do tego w takich warunkach... To bardzo pozytywne."
Oczywiście, nikt kto zna się na rajdach nie neguje tego że Kubica zrobił na
tym rajdzie rzeczy wielkie.
Natomiast nie jest prawdą to że Kubicy się nie pokazuje bo jest niewygodny,
czy jakiś tam jeszcze.
Nie pokazuje się, bo jeszcze nie zapracował na to żeby być produktem
marketingowym, a jemu samemu z kolei nie zależy na takim promowaniu się.
>> Dlatego jak wejdziemy na stronę pirelli.com to wcale nie zobaczymy
>> Kubicy -
>> ale na pewno zobaczymy go tam jak w końcu wygra rajd.
>
> http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/news/2015/01/25/ku
bica-and-pirelli-the-fastest-combination-on-rallye-m
onte-carlo/
Nie żartuj :)
Żeby się doklikać do tego tekstu, trzeba wejść na stronę pirelli.com, potem
wybrać motorsport (nawet tu zero), dopiero dalej rally i w sekcji news
schowanej gdzieś w rogu odbiorca znajdzie ten tekst z jednym, marnym
zdjęciem.
To jest właśnie to o czym pisałem mówiąc "wcale nie zobaczymy".
Natomiast jak wygra rajd (a jestem przekonany że to nastąpi już w tym
sezonie), to samochód Kubicy znajdziesz na www.pirelli.com
Bo niestety motorsport to dzisiaj nie jest to co w latach 80-tych, kiedy
był to sport popularny i koncern mógł odnosić korzyści z samej obecności w
rajdach, niekoniecznie z wygranych.
Dziś mało kto się interesuje, jest słabo promowany i jedyna wartość
marketingowa to zwycięstwo i to prawdę mówiąc nie w rajdzie, a całego
cyklu. Drugie miejsce to już przegrana i w zasadzie zero wartości którą się
da przełożyć na sprzedaż produktu na rynku masowym.
I zresztą sądzę dlatego Kubica nie został kierowcą żadnego z teamów
fabrycznych. Oni, inwestując tyle pieniędzy, nie mogą sobie pozwolić na
takie ryzyko, bo niestety za piękną katastrofę jest 0pkt w klasyfikacji
rocznej, a na dziś potencjał reklamowy mają tylko zwycięzcy.
>> Dobrze że w ogóle są takie cuda jak rally2 co umożliwia dalszą jazdę po
>> nieukończeniu etapu, bo inaczej byśmy Kubicę widzieli tylko pierwszego
>> dnia.
>
> I wielu innych kierowcow rowniez. Gdyby przy rally2 obciazali mniejsza ilosc
> minut to byloby znacznie ciekawiej.
Wtedy by się zaczęły kalkulacje na zasadzie że "taniej" brać rally2 jak się
kapeć trafi na ostatnim odcinku niż się szarpać ze zmianą koła.
Prawdę mówiąc to jest uczciwe - jak nie ukończył odcinka, to w sumie
przegrał i już.
Natomiast fajnie że może jechać dalej, pokazać się publiczności, no i to że
trzeciego dnia nadal prawie wszyscy jadą, a nie że stawka się kurczy o
połowę.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.01.15 09:45 Czesław Wiśniak
- 27.01.15 10:17 Chris
- 27.01.15 10:20 Chris
- 27.01.15 10:31 Czesław Wiśniak
- 27.01.15 11:03 Chris
- 27.01.15 16:55 J.F.
- 27.01.15 17:49 Czesław Wiśniak
- 27.01.15 19:46 LEPEK
- 27.01.15 19:55 LEPEK
- 27.01.15 21:26 J.F.
- 27.01.15 21:54 janusz_k
- 27.01.15 21:56 janusz_k
- 28.01.15 02:21 Tomasz Pyra
- 28.01.15 13:19 Czesław Wiśniak
- 28.01.15 19:32 LEPEK
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=