  • 21. Data: 2011-11-17 15:41:12
    Temat: Re: Dawno nie było flejma o wyższości RWD/FWD :)
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > A innym razem bedzie padal deszcz, bedziesz spokojnie jechal 80, i sie
    > okaze ze zimowki faktycznie kiepsko trzymaja na mokrym :-)

    Nie, w takim przypadku jak będzie padał deszcz to też pojedziesz taryfą ;-)

  • 22. Data: 2011-11-17 15:42:09
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > A zebys wiedzial.
    > Na Frigo nie mialby klopotow.

    Nie mam najmniejszego cienia wątpliwości :-) Frigo mam, używam, chwalę
    sobie!

  • 23. Data: 2011-11-17 15:43:33
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-11-17 15:28, kamil d pisze:
> [...]
    vwp&NR=1

    > Można też tak:
    > http://www.youtube.com/watch?v=uUH37eouN8s

    Albo tak http://www.youtube.com/watch?v=5Yyr-90xMnw
    Tylko ix trzeba kupic :>

    > tylko Frigo trza kupić ;)

    A od frigo to sie odpierdolcie, dobre opony.

    --
    Karolek

  • 24. Data: 2011-11-17 19:20:59
    Temat: Re: Dawno nie było flejma o wyzszosci RWD/FWD :)
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-11-17 12:04, J.F pisze:

    > na poczatku merc cofal, czyli naped mial na przednie kola,

    Ale silnik z tyłu ;P

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 25. Data: 2011-11-17 22:01:10
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""

    > Nie wiem jak zareagować - mieszkam w Ostrowie :)

    A masz psa czy kota? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 26. Data: 2011-11-18 10:01:54
    Od: "_ąćęłńóśżź." <j...@W...gazeta.pl>

    Kupować BeeMkę, żeby kosiarka do trawy Cię doganiała ???
    ;-)

    -----

  • 27. Data: 2011-11-18 10:04:41
    Od: "_ąćęłńóśżź." <j...@W...gazeta.pl>

    Szwedzkie numery :-)
    Przez lata jeździli po śniegu, lodzie i górach tylnonapędowymi Volvo i nie
    narzekali.

    -----

  • 28. Data: 2011-11-18 11:46:30
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-11-17 15:43, Karolek pisze:
    > Tylko ix trzeba kupic :>

    http://www.youtube.com/watch?v=-tE728YH5oA
    Czasem nawet xxx nie pomoże ;)

    --
    kamil d

  • 29. Data: 2011-11-18 16:11:33
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-11-18 11:46, kamil d pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=-tE728YH5oA
    > Czasem nawet xxx nie pomoże ;)

    Ja pierdole, co za rzeznik.
    Kup potem od takiego auto :/

    --
    Karolek

  • 30. Data: 2011-11-18 18:32:15
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=-tE728YH5oA
    > Czasem nawet xxx nie pomoże ;)

    przypominają mi się te filmiki o wyższości xd nad torsenem ;)