  • 31. Data: 2011-11-18 18:34:11
    Temat: Re: Dawno nie było flejma o wyższości RWD/FWD :)
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-11-17 15:28, kamil d pisze:
> [...]
    vwp&NR=1

    > Można też tak:
    > http://www.youtube.com/watch?v=uUH37eouN8s
    > tylko Frigo trza kupić ;)

    Paskudne rzeczy się dzieją z lakierem na boku po takiej przejażdżce -
    jeśli powierzchnia była trochę zmrożona..

  • 32. Data: 2011-11-18 20:41:02
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-11-18 18:32, scobowski pisze:

    > przypominają mi się te filmiki o wyższości xd nad torsenem ;)

    Ale to nie problem z samochodem byl.

    --
    Karolek

  • 33. Data: 2011-11-18 22:08:15
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Nov 2011 11:44:16 +0100, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Ciekawe z jakiego kabaretu ci są: http://youtu.be/oyZPkoBF1DA
    >"Weź wytrzyj tą szybę ja nic nie widzę" lol

    Było. Jakby mnie tak baba gadała, to by na pierwszym przystanku na PKS
    czekała. Niespotykanie cierpliwy człowiek z tego faceta.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 34. Data: 2011-11-18 22:08:33
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Nov 2011 22:01:10 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >A masz psa czy kota? :>

    Chomika.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 35. Data: 2011-11-18 22:23:34
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-18 22:08, jerzu pisze:

    > Chomika.

    To po ile łap statystycznie mają? Mam na myśli Przemka i jego chomika. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 36. Data: 2011-11-21 08:21:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 18 Nov 2011 22:08:15 +0100, jerzu

    > Było. Jakby mnie tak baba gadała, to by na pierwszym przystanku na PKS
    > czekała. Niespotykanie cierpliwy człowiek z tego faceta.

    Może kobita ma jakieś niewyobrażalne atrybuty. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 37. Data: 2011-11-21 14:49:49
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Nov 2011 08:21:27 +0100, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Może kobita ma jakieś niewyobrażalne atrybuty. :P

    Nie wiem, ale sądząc po głosie jest bardzo zmanierowana.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 38. Data: 2011-11-21 17:51:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Nie, w takim przypadku jak będzie padał deszcz to też pojedziesz
    >taryfą ;-)

    Nie pojedziesz taryfa, bo tym razem dasz rade wyjechac z parkingu.
    I nawet rozbity na zakrecie samochod niewiele cie nauczy, dopiero za
    ktoryms razem skojarzysz ze na deszczu bezpieczniej taxi :-)

    J.

  • 39. Data: 2011-11-21 18:20:22
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-11-17 11:51, DoQ wrote:

    > Wkładka tutaj nie za wiele zdziała, ciężko ruszyć coś co ma na dole
    > kilkaset Nm i jeszcze do tego automat..

    A co za różnica ile Nm ma na wale przed skrzynią?

    Shrek.

  • 40. Data: 2011-11-21 18:22:15
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-11-18 22:08, jerzu wrote:

    > Było. Jakby mnie tak baba gadała, to by na pierwszym przystanku na PKS
    > czekała. Niespotykanie cierpliwy człowiek z tego faceta.

    Po prostu ma doświadczenie.

    Shrek.