  • Data: 2010-02-24 18:24:32
    Temat: Re: Darmowy Serwer WWW z CMS
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-02-24 18:49, Marek pisze:

> [...]

    Bo dzisiejsza yo młodzież chce szybko, dobrze i za darmo.

    > sluchaj losiu ....
    > ja mam swoje domeny (3) i adres i place ok 400 za calosc
    > i mam co mi potrzeba

    Wiec użycz miejsca koleżance.

    > a pytam w imieniu kolezanki ktora probuje sily i chcialby
    > gdzies potestowac i posadzic strone

    Pod adresem http://127.0.0.1/ jest naprawdę super serwer, przynajmniej u
    mnie.

    > ty myslisz ze kazdy ma szmal na inwestycje tak od razu?

    Skoro piszesz zdania z małej listery, z błędami, w imieniu koleżanki i
    oceniasz 3 zł jako inwestycje... oczekujesz poważnej odpowiedzi?
    Pomyśl czy jakikolwiek zdrowo myślący człowiek, który posiada hosting,
    chciałby za 3zł miesięcznie czytać takie maile? ;)

    > jak nie potrafisz pomoc to sie lepiej zamknij

    Teraz na pewno każdy Ci pomoże.

    > a jak potrafisz to daj to strone za 3zl/msc

    A przetłumaczysz?

    --
    Robert Kusmierz
    www.robertkusmierz.com | Serwis prywatny