  • Data: 2017-09-29 02:05:02
    Temat: Re: Darmowy CAD
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.09.2017 o 13:09, s...@g...com pisze:
    > Do zaprojektowania obudowy, możliwość oglądania rezultatów w 3D. Co sugerujecie?

    Już wspomniany freecad polecam. Jest w obecnej wersji całkiem całkiem.
    Chociaż czasem jeszcze jakieś dziwne rzeczy mu się zdarzają, więc lepiej
    często zapisywać projekt.

    Jeżeli zaś jesteś ambitny to openscad. W jakimś całkiem poważnym pisemku
    inżynierskim (nie pomnę tytułu) widziałem projekt obudowy do telefonu
    chyba w Openscadzie właśnie. No profeska.

    Niestety (albo stety) openscad jest parametryczny a nie "ikonkowy" jak
    Freecad czy solidworks.

    Ja niestety nie dałem rady psychicznie się tego nauczyć, bo zostałem
    kiedyś zdemoralizowany programami dla debili w rodzaju solidworksa i
    Inventora. Dlatego jak muszę, to właśnie używam głównie Freecada.

    Design Spark Mechanicala ja nie używałem, natomiast kolega, dla którego
    Freecad okazał się za trudny bardzo sobie go chwalił.