  • 1. Data: 2017-07-27 21:11:18
    Temat: Darmowe EasyEDA ale offline - jest jakieś (biblioteki)?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam.

    Próbując kolejny schemat narysować w KiKad zmusiłem się poszukać czegoś
    lepszego.
    No i wpadłem na EasyEDA. Wklepuję w wyszukiwarkę UC3854 - jest, LM2574 -
    jest, UDN2987 - jest, TD62783 - jest, MCT6 - jest, no co nie wklepię to
    jest i jeszcze w kilku wariantach rysunkowych.
    Denerwująca jest jedynie obsługa z racji tego że to w przeglądarce. A to
    przy przewijaniu komunikat że strona chce się opuścić i trzeba naklikać,
    czasami sama sobie wyjdzie, trochę wolne itp.

    Jest coś darmowego o takich samych możliwościach, a właściwie
    bibliotekach, do rysowania schematów pracujące offline? Bo w KiKadzie
    kilka tranzystorów na krzyż plus pare bramek i to wszystko. Trzeba sobie
    malować samemu.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2017-07-27 21:31:18
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 27/07/2017 20:11, Irokez wrote:
> [...]
    > bibliotekach, do rysowania schematów pracujące offline? Bo w KiKadzie
    > kilka tranzystorów na krzyż plus pare bramek i to wszystko. Trzeba sobie

    Uzywalem EasyEDA do małego projektu (włącznie z zamawianiem płytek u
    nich) i dało się przyzwyczaić.
    zaletą narzędzi onlajnowych jest to że są one na bieząco uaktualniane
    a uzytkownicy sami dokładają biblioteki.

    c.

  • 3. Data: 2017-07-27 22:50:15
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc.pl.>

    W dniu 27.07.2017 o 21:11, Irokez pisze:
> [...]
    > bibliotekach, do rysowania schematów pracujące offline? Bo w KiKadzie
    > kilka tranzystorów na krzyż plus pare bramek i to wszystko. Trzeba sobie

    Luknij na DipTrace.

    P.P.