  • 11. Data: 2010-09-17 05:30:04
    Temat: Re: Darmodzwon.eu ponownie oferuje bezplatne rozmowy
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Zapisanie sie do biblioteki na ogol wymaga uiszczenia jednorazowej oplaty.
    > Po dokonaniu tego - wypozyczenie ksiazek jest juz bezplatne. Rozumiesz
    > analogie?

    w ramach ukladu o przyjazni i wzajemnej wspolpracy, po zaplaceniu
    (jednorazowej oplaty) pro...fesjonalistce, bede mogl z nia bezplatnie
    po...rozmawiac przez godzine, dobe, albo inny wspolnie uzgodniony termin
    rozumiesz analogie ?

    to, ze cos jest tanie, czy nawet znacznie tansze od porownywalnych rzeczy na
    rynku, nie daje pozwolenia, aby nazywac to "darmowym"
    w ostatnich latach znaczenie tego slowa zeszlo na psy, a to dzieki wlasnie
    takim reklamom, jak wskazana w watku
    nie znaczy to jednak, ze musze bezwolnie przytakiwac, kiedy ktos po raz
    kolejny usiluje karmic mnie eufemizmami, majac tylko jeden cel: pobrac
    "darmowa" oplate

  • 12. Data: 2010-09-17 08:32:10
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    brum wrote in <news:i6uucs$5fc$1@news.onet.pl>:
> [...]
    > (jednorazowej oplaty) pro...fesjonalistce, bede mogl z nia bezplatnie
    > po...rozmawiac przez godzine, dobe, albo inny wspolnie uzgodniony termin

    Doskonale rozumiem.

    > nie znaczy to jednak, ze musze bezwolnie przytakiwac, kiedy ktos po raz
    > kolejny usiluje karmic mnie eufemizmami, majac tylko jeden cel: pobrac
    > "darmowa" oplate

    Problem w tym, ze nie mam ZADNEGO zwiazku z tym serwisem, informuje o nim
    raczej jako o ciekawostce. Totalnie nie zalezy mi na jego rozwoju. Nawet
    nie zgadzam sie z jego obecna nazwa (Darmodzwon) w obecnym ksztalcie
    dzialania.
    Ja tylko usiluje wytlumaczyc, ze sformulowanie skierowane pod moim adresem:
    "wciaz nie rozumiesz, co znaczy "darmo" ?" jest co najmniej dziwne.

    Dla rownowagi moze podam jeszcze jeden adres konkurencji: www.zajfon.pl
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info