  • 41. Data: 2017-03-05 21:17:53
    Temat: Re: Dane z rejestratorow BOR
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Mar 2017 08:13:27 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > Jak na pis glosowalo zaledwie 18,5% to dopisz jeszcze ilu glosowalo
    > na pelo ze az nie wygrali wyborow i to do spolki z nowosmieszna i
    > peeselem.

    Akurat na PO i Nowoczesna glosowalo razem wiecej niz na PIS.

    Reszta to skutek naszej ordynacji wyborczej, reguly Hlondta i jej
    "promowania duzych partii".

    No i 50% nie glosowalo wcale.

    > W kolejnych wyborach sytuacja sie zmieni. Tradycyjni
    > wyborcy pelo z satelitami, dostajacy 500 zyli na dziecko w obawie
    > przed utrata kasy z obrzydzeniem zaglosuja na pis.

    To im pelo obieca, ze dalej bedzie placic.

    J.

  • 42. Data: 2017-03-05 21:21:24
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-03-05 11:53, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nie ma. Nadpisaly sie.

    bo to było celowe ze strony PiSowskiego kierownictwa BORu.

    Mataczenie (we wszystkim) to ich dewiza.

    Patrz: premier, cały MON z Macierewiczem, BOR z Błaszczakiem i
    kierownictwo policji z Zielńskim a skończywszy na prezydencie i gębach
    pojawiających się w mediach.

    To było niemal wiadome od początku.
    Dlaczego po 2 tygodniach przypomniało im się o tych rejestratorach?

  • 43. Data: 2017-03-05 21:22:55
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

  • 44. Data: 2017-03-05 21:26:58
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-03-05 15:36, Zenek Kapelinder wrote:
    > Minister co mu sie wydaje ze sluzbami roznymi w tv niedawno powiedzial ze 27 takich
    zdarzen za poprzednikow bylo. Nie pamietam czy przez rok czy w dluzszym czasie, 27
    zdarzen. Duzo to nie jest ale wiecej niz zadnego. Nie zamierzam nad iloscia
    dyskutowac. Slysalem w tv ze tyle bylo.

    po poprawkach - było ich 4 sztuki (i to w sytuacjach gdy nie przewoziły
    VIPów) - potwierdził BOR (Zieliński) w oficjalnym komunikacie - bo z
    mównicy sądowej grzmiał, że 60, co i tak było mało, bo Błaszczak
    grzmiał, że była ponad setka :-D

    Nie wiem czy zauważyliście - jakakolwiek wpadka obecnego rządku
    powoduje, że zaraz zaczynają się porónania do przeszłości - jakby to
    miało ich usprawiedliwiać (dzie-ci-na-da).

  • 45. Data: 2017-03-05 21:28:11
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-03-05 17:16, Sebastian Biały wrote:

    > E tam. Idźmy dalej:
    >
    > http://www.radiomaryja.pl/informacje/mswia-rzadow-ps
    l-60-kolizji-udzialem-pojazdow-bor/

    > Kto da więcej?

    jak sięgniesz to oficjalnego raportu BOR - dostaniesz 4 (cztery) sztuki.

    Błaszczak dawał więcej: 100 :-D

  • 46. Data: 2017-03-05 21:58:29
    Temat: Re: Dane 1000+
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Mar 2017 12:01:35 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    > Jak bedziesz mial dlug w wysokosci 72% rocznych dochodow i w rok
    > zarobisz tyle ile wydales to bedziesz mial zbilansowany budzet?

    Tak. Bo to znaczy, ze nie musze sie wiecej zadluzac.
    Pierwszy krok do splaty ... ktora niekoniecznie musi byc pożądana.

    J.

  • 47. Data: 2017-03-05 22:42:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Musialo by im obiecac 600 lub wiecej ale ludzie w to nie uwierza bo byli 8 lat i nie
    dali nawet 200. Jak obiecaja podtrzymanie to bedzie to slaby argument bo 500 juz
    maja. Poza tym oni z tych co rozne ulgi likwidowali to moga obiecac a potem zabiora.
    Jak obiecaja 400 to ich ludzie totalnie oleja. Poza tym trzeba pamietac ze pis ostro
    szuka hakow zwlaszcza na liderow po. Jak znajda odpowiednie haki to moze nie miec kto
    obiecywac.

  • 48. Data: 2017-03-05 23:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jak sie nie nagralo jak sie nagralo. Poziom oleju w skrzyni biegow sie
    > nagral. Pan Telewizor Zlotousty powiedzial ze w samochodzie z takimi
    > waznymi osobami nie moze byc kamerki bo ktos moglby podsluchiwac.

    Dyskutowalismy juz tutaj o absurdalnosci takiego argumentu.
    nikt im nie kaze nagrywać głosu, zwłaszcza w srodku auta...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 49. Data: 2017-03-05 23:03:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie masz racji. Dalej nie jest zbilansowany bo zbilansowany oznacza brak dlugu. Bo
    tylkonprzy braku zadluzenia jest sie malo wrazliwym na czynniki zewnetrzne. Ja nie
    mam zadnego dlugu a ktos ma bo wzial we frankach. Kiedys mu sie budzet bilansowal a
    jak frank zdrozal to przestal sie bilansowac. Z dlugiem we frankach dlug tego kogos
    byl wrazliwy na kurs franka. A mnie co najwyzej o 3% cena kartofli wzrosla, jemu
    zreszta tez o tyle samo wzrosla. Wszystkie kraje rzadzone przez madrych ludzi sie
    zadluzaja. Robia to w miare synchronicznie. Wysypanie sie w zwiazku z duzym dlugiem
    jakiegos panstwa z tych co sie celowo zadluzaja doluje wszystkie ktore robia tak
    samo. Ale ze jest ograniczona ilosc dobr ktore mozna kupic za kase zabraniaja
    zadluzania sie innym panstwom.

  • 50. Data: 2017-03-05 23:06:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    my to sobie mozemy palcem w bucie pokiwac. Dala cos ta dyskusja, zmienili zdanie co
    do nagrywania filmu z jazdy? Jak dyskutowaliscie o nagrywaniu to straciliscie czas.