  • 11. Data: 2017-03-05 14:01:01
    Temat: Re: Dane z rejestratorow BOR
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie ma. Nadpisaly sie.

    hahahahaha! brawo WY!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,
    abyśmy nieustannie pozostali czujni." - Paulo Coelho

  • 12. Data: 2017-03-05 14:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A tam nikt - ze 30% uwierzy. Ktos w koncu naten pis glosuje :-)

    Mysle, ze czesc uznała, ze politycy zawsze kłamią i przestało im to
    przeszkadzac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 13. Data: 2017-03-05 15:25:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Mar 2017 13:01:01 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Mysle, ze czesc uznała, ze politycy zawsze kłamią i przestało im to
    > przeszkadzac.

    O tak, niektorzy sa pewni, ze Tusk i PO zawsze klamia :-)

    A tasmy w dodatku to potwierdzaja :-)

    J.

  • 14. Data: 2017-03-05 15:36:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Minister co mu sie wydaje ze sluzbami roznymi w tv niedawno powiedzial ze 27 takich
    zdarzen za poprzednikow bylo. Nie pamietam czy przez rok czy w dluzszym czasie, 27
    zdarzen. Duzo to nie jest ale wiecej niz zadnego. Nie zamierzam nad iloscia
    dyskutowac. Slysalem w tv ze tyle bylo.

  • 15. Data: 2017-03-05 15:49:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W chuja ciecie tez zajecie. Jak tylko uslyszalem ze ochrona miala rejestratory to
    wiedzialem ze nic sie z nich nie da odczytac. Ale w moim przypadku wiedza pochodzila
    od tego ze chyba wizjonerem jestem. Jesli nie da sie wykazac winy tego z seicento, co
    nie bedzie latwe, to sprawa zostanie umorzona ale kolejna ktora by wykazala wine
    kogos innego nie bedzie wszczeta. Zadziala Paragraf 22.

  • 16. Data: 2017-03-05 16:23:23
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 5 Mar 2017 06:36:50 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

> [...]
    zdarzen. Duzo to nie jest ale wiecej niz zadnego. Nie zamierzam nad iloscia

    Nie oglądaj telewizji, bo będziesz miał w głowie glizdy!
    https://youtu.be/hJbBjjTsaEM?t=1m55s

    Mariusz kłamał, jak zwykle.

    "Według Biura Ochrony Rządu oraz zastępcy Mariusza Błaszczaka - Jarosława
    Zielińskiego, w latach 2013-2016 liczba kolizji drogowych BOR z udziałem
    osób ochranianych nie przekroczyła 10. W 2013 było to 5 wypadków, w 2014 3,
    a w 2015 i 2016 po jednym. Zieliński dane te przedstawił w Sejmie 23 lutego
    tego roku, BOR potwierdził je na piśmie, odpowiadając na pytanie
    dziennikarzy portalu internetowego TVN 24. 11 lutego kompletnie inne liczby
    podawał szef Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji. Według
    Mariusza Błaszczaka w 2013 były to 23 wypadki, w 2014 26, w 2015 i 2016 po
    24."

    https://www.wprost.pl/kraj/10044649/Do-ilu-kolizji-z
    -VIP-ami-dochodzi-w-BOR-Blaszczak-podaje-liczby-dzie
    sieciokrotnie-wyzsze-niz-Zielinski-i-BOR.html

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 17. Data: 2017-03-05 16:45:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Mar 2017 16:23:23 +0100, P.B. napisał(a):
> [...]
    > Zielińskiego, w latach 2013-2016 liczba kolizji drogowych BOR z udziałem

    Od dwoch kadencji PO moglo sie uzbierac i 27 :-)

> [...]
    -VIP-ami-dochodzi-w-BOR-Blaszczak-podaje-liczby-dzie
    sieciokrotnie-wyzsze-niz-Zielinski-i-BOR.html

    Kolizje, wypadki, z udzialem osob ochranianych, bez udzialu, z winy
    BOR, z winy innych - i mamy rozne liczby :-)

    Ile BOR ma samochodow ?

    Bo te 23 to imo dosc duzo, chyba, ze wliczaja wszelkie obcierki
    parkingowe, albo i zderzaki poszkodowane przy zalecanej bliskiej
    jezdzie w konwoju.

    J.

  • 18. Data: 2017-03-05 16:49:32
    Temat: Re: Dane. wycinają.
    Od: "Leonko" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Zmieniaja sie ministrowie i szefowie BOR a niezmieniaja sie ludzie ktorzy
    > tam pracuja. Na pewno sa tam tacy co zaczeli pracowac za Gierka.

    Zenek bzdury wypisujesz.
    pisowskie ciapaki wycinają wszystko co tylko zbliżyło się
    do poprzedniej władzy, czyli także urzędników, sprzątaczki,
    kierowców. Muszą to zrobić, bo do koryta
    pchają się zasłużone ciapaki, a koryto nie jest z gumy.

  • 19. Data: 2017-03-05 16:52:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.03.2017 o 12:10, p...@g...com pisze:
    > To nie ma już najmniejszego znaczenia ... Szmaciaki nadal nie mogą zrozumieć czym
    jest wiarygodność i jak ważna jest jej utrata...

    Daj spokój. Jaka wiarygodność? Po tym co robili z trybunałem, telewizją,
    kombinowaniem przy wyborach samorządowych, pomysłem żeby Warszawę
    powiększyć o dzielnicy wiejskie, bo w mieście szans nie mają, po
    wygaszaniu mandatów... Nikt rozsądny w jakąkolwiek wiarygodnośc ich nie
    wierzy, a tych co wierzą nie przekona nic - jak prezes ogłosi, że nie je
    i nie robi kupy oraz poleciał w nocy na Słońce jak przyjaciel Kim z
    Korei północnej też uwierzą.

    Problem dla nich w tym, ze jak poprzednio jebali "onych" a teraz trafia
    na zwykłych obywateli, niewykluczone że ktoś z kolizji Antoniego czy sam
    kierownik sejcza na pis głosował. I tu mogą się przeliczyć.

    Bo w to, że jebali "onych" z uśmiechem na mordzie mówiąc, ze wcele nie,
    to im tylko zwolenników przysparzało - zgodnie z modlitwą sąsiada i
    dekalogiem bolszewika.

    Shrek

  • 20. Data: 2017-03-05 17:01:19
    Od: p...@g...com

    Do urn wyborczych poszło 50 proc. Polaków. Spośród wszystkich uprawnionych do
    głosowania zaledwie 18,5 proc. wybrało PiS, czyli mniej niż jeden na pięciu.

    Z tego beton czyli ci którzy uwierzą że czarne to czarne a białe to białe to max
    15c/o a to zdecydowanie za mało na drugą kadencję ;-) wyborca nawet mało lotny nie
    trawi kiedy traktuje się go jak kretyna więc trzeba kombinować i sprawić aby miał
    szansę uwierzyć w oficjalna wersje wydarzeń ... Tutaj niestety znów wychodzi brak
    profesjonalizmu i PiS pracowicie lecz skutecznie zbiera punkty ujemne :-)