  • 1. Data: 2012-09-05 11:30:16
    Temat: Dane w tle, Android 4.0
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Mam Xperie Arc S z Androidem 4.0, wczesniej 2.3.costam. Do tej pory na
    gornym pasku stanu widzialem czerwony trojkacik z opisem "Background data
    transfer disabled" - faktycznie, przy poczatkowej konfigracji telefonu
    wylaczylem przesylanie danych w tle. Internet i poczta przez sieci
    komorkowa dzialaly jednak normalnie, wiec jak rozumiem to ustawienie
    dotyczylo tylko akcji nie inicjowanych bezposrednio przez uzytkownika.

    Po aktualizacji A. do 4.x trojkacik pozostal na swoim miejscu, ale przed
    chwila, podczas zabawy Google Maps zniknal.

    Przekopalem sie przez ustawienia systemu i nie widze nigdzie mozliwosci
    wylaczenia transferu danych *w tle*. Znikla?

    Ktos pomoze? Chce doprowadzic do stanu, w ktorym zadne dane nie beda
    pobierane/wysylane bez mojej zgody. Czy jedyna opcja do calkowite
    wylaczanie transmisji danych i wlaczanie jej w razie potrzeby?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-09-05 11:47:11
    Temat: Re: Dane w tle, Android 4.0
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 5 Sep 2012 11:30:16 +0200, Maciek napisał(a):

    > Mam Xperie Arc S z Androidem 4.0, wczesniej 2.3.costam. Do tej pory na
    > gornym pasku stanu widzialem czerwony trojkacik z opisem "Background data
    > transfer disabled"

    Tfu, komunikat byl oczywiscie po polsku, jak i cala reszta systemu :>
    Naczytalem sie opisow roznych problemow na WWW i to dlatego.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2012-09-06 00:07:02
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

> [...]

    > pobierane/wysylane bez mojej zgody. Czy jedyna opcja do calkowite
    > wylaczanie transmisji danych i wlaczanie jej w razie potrzeby?

    Wprawdzie nie do końca w związku z tematem, ale jaki jest sens takiego
    ograniczania?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu

  • 4. Data: 2012-09-06 00:28:22
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 Sep 2012 00:07:02 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Wprawdzie nie do końca w związku z tematem, ale jaki jest sens takiego
    > ograniczania?

    Taki, ze za przesylanie danych sie placi...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 5. Data: 2012-09-06 00:29:10
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 6 Sep 2012 00:28:22 +0200, Maciek napisał(a):

    > Taki, ze za przesylanie danych sie placi...

    Słyszałeś o pakietach na transmisję danych? Ba, nawet prepaidy są z
    transmisją gratis...

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

  • 6. Data: 2012-09-06 07:59:53
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 Sep 2012 00:29:10 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Słyszałeś o pakietach na transmisję danych? Ba, nawet prepaidy są z
    > transmisją gratis...

    Wiem, ale niestety nie ma zadnych pakietow w mojej taryfie (ktora pod
    innymi wzgledami mi odpowiada).

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 7. Data: 2012-09-06 19:29:57
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 6 Sep 2012 07:59:53 +0200, Maciek napisał(a):

    > Wiem, ale niestety nie ma zadnych pakietow w mojej taryfie (ktora pod
    > innymi wzgledami mi odpowiada).

    Tak czy owak poszukałbym alternatywy gdzie pakiety są możliwe. Nie chce mi
    się wierzyć, żeby nie dało się czegoś takiego znaleźć, a smartfon ze
    zdławioną transmisją danych wydaje mi się mało użyteczny.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 8. Data: 2012-09-07 15:10:19
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu czwartek, 6 września 2012 00:07:04 UTC+2 użytkownik Andrzej Libiszewski
    napisał:

    > Wprawdzie nie do końca w związku z tematem, ale jaki jest sens takiego
    >
    > ograniczania?

    Długość działania, dla naprzykładu.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła
    coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 9. Data: 2012-09-07 15:19:04
    Od: atm <...@v...pl>

    > Długość działania, dla naprzykładu.

    Brak reklam, ktore wg niektorych ciagna sporo pradu.
    Ja wlaczam dane pakietowe tylko gdy jest taka potrzeba.
    Czasami jestem zdziwiony gdy widze reklame w jakiejs aplikacji,
    gdzie wczesniej jej nie bylo.... aha mam wlaczony dostep do sieci.
    Sa programiki zmieniajace APN, ktore maja za zadanie sensowniej
    gospodarowac dostepem do danych pakietowych. U mnie jednak zupelnie sie
    to nie sprawdzilo. W Google Play znajdziesz tego od zatrzesienia.
    Jak szybko wlaczac/wylaczac dane pakietowe?
    Widgetsoid umozliwia utworzenie widgetu z dowolnymi przelacznikami,
    m.in. wl/wyl dane pakietowe. Jedno tapniecie i po sprawie:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ji
    m2&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwyLDEsImNvbS5q
    aW0yIl0.

  • 10. Data: 2012-09-07 22:28:34
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 7 Sep 2012 06:10:19 -0700 (PDT), ALEX napisał(a):

    > Długość działania, dla naprzykładu.

    No i? Do tego służy całkowite wyłączenie transmisji.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."