-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!news.mixmin.net!aioe.o
rg!.POSTED!not-for-mail
From: LEPEK <g...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodność !)
Date: Tue, 07 Oct 2014 22:34:36 +0200
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 18
Message-ID: <m11iol$bh6$1@speranza.aioe.org>
References: <5431090e$0$12632$65785112@news.neostrada.pl>
<m0tit9$8g9$1@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<m0trjo$hog$1@node1.news.atman.pl>
<5432993c$0$25084$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@p...pl.invalid>
<5432a435$0$3180$65785112@news.neostrada.pl>
<m0uedk$pts$1@node2.news.atman.pl>
<5433d66a$0$12623$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: jY2pVB0kHrqoTIpasxCnSw.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546368
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-10-07 14:02, Trybun pisze:
> Bo moje wrażenie jest takie że to
> redukcja bardziej spowalnia. - Wciśnięcie sprzęgła, redukcja z 5 na 3
> przy prędkości 120KM na pewno spowoduje chwilowe przyhamowanie auta,
> łącznie z jakieś 3-5 sekund w łeb... Jednak gdy już się jedzie
> wyjątkowo słabym autem to istotnie jednym wyjściem chyba jest redukcja
> biegów.
Po pierwsze przy 120 km/h to redukuje się raczej na IV, nie na III.
Po drugie jeśli *twoje* wyprzedzanie *ciebie* zaskakuje, to robisz to źle.
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08
Majesty YP125R SE068 sqter'08
Następne wpisy z tego wątku
- 07.10.14 23:11 Tomasz Pyra
- 08.10.14 23:06 janusz_k
- 08.10.14 23:56 Olekx
- 09.10.14 00:09 Tomasz Pyra
- 09.10.14 15:05 Trybun
- 09.10.14 21:38 Tomasz Pyra
- 12.10.14 09:39 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-07 Jaki silikon lub może klej?
- 2025-02-07 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Starszy Programista C <=
- 2025-02-07 Niby to nie sąd ale kooorwa tak to w sądach dziś wygląda?
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=