    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Dane 1000+
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <3...@g...com>
    <17ovxsaow7gra$.v6djk5982pyq.dlg@40tude.net>
    <f...@g...com>
    Date: Sun, 5 Mar 2017 23:38:36 +0100

    Dnia Sun, 5 Mar 2017 14:03:09 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Nie masz racji. Dalej nie jest zbilansowany bo zbilansowany oznacza
    > brak dlugu.

    Na razie wydatki im sie zgadzaja z przychodami.
    Roczne wydatki, z rocznymi przychodami.

    > Bo tylkonprzy braku zadluzenia jest sie malo wrazliwym
    > na czynniki zewnetrzne. Ja nie mam zadnego dlugu a ktos ma bo
    > wzial we frankach. Kiedys mu sie budzet bilansowal a jak frank
    > zdrozal to przestal sie bilansowac. Z dlugiem we frankach dlug tego
    > kogos byl wrazliwy na kurs franka. A mnie co najwyzej o 3% cena
    > kartofli wzrosla, jemu zreszta tez o tyle samo wzrosla. Wszystkie
    > kraje rzadzone przez madrych ludzi sie zadluzaja. Robia to w miare

    I popierasz to ? W swietle tego, co wyzej napisales ?

    > synchronicznie. Wysypanie sie w zwiazku z duzym dlugiem jakiegos
    > panstwa z tych co sie celowo zadluzaja doluje wszystkie ktore robia
    > tak samo.

    No nie calkiem. Ale jakby ta Grecja przestala splacac swoje dlugi, to
    by sie zrobilo ciekawie ...

    >Ale ze jest ograniczona ilosc dobr ktore mozna kupic za
    > kase zabraniaja zadluzania sie innym panstwom.

    Ale spojrz na taka GB. W 5 lat z 44% zrobili 89%.
    I co dalej ?

    J.