eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDałem się nabrać na Car-Spa w Regułach - przestrzegam!Re: Dałem się nabrać na Car-Spa w Regułach - przestrzegam!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "lublex" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dałem się nabrać na Car-Spa w Regułach - przestrzegam!
    Date: Mon, 18 Feb 2013 21:31:13 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 36
    Message-ID: <kfu329$nou$1@node1.news.atman.pl>
    References: <0...@g...com>
    <kft7f3$3jk$1@cougar.axelspringer.pl>
    <51227fa0$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-167-35-149.nplay.net.pl
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1361219465 24350 89.167.35.149 (18 Feb 2013 20:31:05
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Feb 2013 20:31:05 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2483796
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości:



    >... ale używanie epitetów pod adresem osób jest nie tylko niemoralne, ale
    >także i karalne na mocy Kodeksu Karnego i ścigane jest z urzędu.

    Z urzędu? A niby dlaczego z urzędu? Przecież właściciel tego SPA może tak
    lubi? Mam za to płacić z podatków, że ktoś będzie ścigał z urzędu jakiegoś
    "pomówiciela"?

    I dlatego właściciel musi w tym przypadku udowodnić, że nie jest wielbłądem.
    Ot takie kuriozum prawne coby ktoś kto jest p o k r z y w d z o n y i na
    dodatek ma rację, nie musiał sam dokonywać cudów w celu udowodnienia tego co
    faktem jest.


    > Od załatwiania takich spaw jest Rzecznik Praw Konsumenta czy sąd.

    A no właśnie. A właściciel tego, że tak powiem SPA, może jak chce wystąpić i
    udupić wrednego klienta. No chyba, że argumenty po stronie klienta są.


    > Ubliżanie tym ludziom tylko działa na Twoją niekorzyść. Przemyśl to sobie.

    Stwierdzenie faktów nie jest jeszcze ubliżaniem, bo właściciel SPA może
    wykazać, że klient jest w błędzie. No chyba, że jednak nie może. A to już
    się klientowi chwali, że jednak chciało mu się nas ostrzec.


    pozdr
    lublex




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: