  • Data: 2013-11-23 21:39:06
    Temat: Re: Dać szansę chińszczyźnie?
    Od: Iglo <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 22 Nov 2013 08:21:53 +0100, Zakonspirowany napisał(a):

    > Pomyśl nad zrobieniem PJ kat. A. Wciąż mógłbyś kupić zwinny skuter, ale
    > już np. 125. Po dwóch latach, gdybyś dał radę odłożyć trochę kasy, z
    > pewnością chciałbyś kupić jakąś pińćsetkę już z manualną skrzynią. ;)

    Za późno :-). Dziś przywiozłem Piaggio NRG, rocznik 98, cena zadowalacja -
    zimowa, fajny stan, opony super, wydech zdrowy, silnik suchy i mocny
    (oczywiście jak na 50) rama prosta, w każdym razie po puszczeniu kierownicy
    w czasie jazdy jedzie prosto, założony kufer z tyłu na zakupy też oryginał,
    fajnie jest. Jeszcze jakąś szybę by się nadało by w tym szybkim rowerze nie
    dokuczał "wmordewind" :-) choć przy takim "sportowym" charakterze będzie z
    dupy wyglądać.. Nieco niepokoi chodzenie cieczą, dość nietypowe chyba jak
    na 50cc 2T, ale może to nieawaryjne..
    A jakość.. Cóż.. 15 letnia maszyna, ostatnio od nowa polakierowana w
    porównaniu do nowego chińczyka to jak zabawkowy telefon dla dzieci i
    prawdziwa komórka. Niby to samo a czego nie dotknąć jest inne..
    To może pytanie, wstawiłem go na zimię do nieogrzewanego domu, innej
    możliwości nie mam, na nóżkach stoi tak by nie obciążać opon, wyjąłem i
    zabrałem akumulatorek, zatankuje do pełna, coś jeszcze trzeba zrobić?
    Oczywiście zabrałem blachy żeby załatwić formalności..