eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDa się użyć ( przerobić ) gniazda przyczepy samochodowej 230v kilka kw ? min 1 max 4 kwRe: Da się użyć ( przerobić ) gniazda przyczepy samochodowej 230v kilka kw ? min 1 max 4 kw
    Date: Fri, 06 Dec 2013 21:13:58 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Da się użyć ( przerobić ) gniazda przyczepy samochodowej 230v kilka
    kw ? min 1 max 4 kw

    byłoby lepiej, gdybyś napisał co chcesz zrobić, a nie pytał czy do tego
    młotek wystarczy. O ile rozumiem chcesz ogrzewać auto stojące pod domem?
    JAk chcesz to dobrze zrobić, to grzej miskę olejową albo płyn
    chłodniczy. jak to chcesz zrobić tanio ale bezpiecznie, to wstaw na
    stałe do auta ( za fotel kierowcy) kaloryfer olejowy. jest stabilny i
    bezpieczny, włączaj go na pół godziny przed wyjazdem. Kabel zasilający
    spokojnie przejdzie przez uszczelkę drzwi. sprawdzone rozwiązanie przez
    wiele lat.
    ToMasz
    Ps ja też jestem ciepło-lubny, ale to już kwestia wad organizmu, a nie
    przyzwyczajeń. rewelacyjny komfort można uzyskać podgrzewając siedzenie.
    tzn czujesz ciepełko w uda dupsko i nerkowy odcinek pleców. dla mnie
    jest to na tyle komfortowe, że jestem w stanie zapomnieć o załączeniu
    ogrzewania w samochodzie! JEst mi ciepło w korpus, to znaczy ze jest
    ciepło i tyle! Taka mata podgrzewająca startuje w 10 sekund, kosztuje
    29zł w norauto.
    Pss nie przesadź z tym ogrzewaniem, nie doprowadź do pogorszenia zdrowia
    i nie spal farelką samochodu!
    psss kiedyś dawno dawno dorabiałem jako stróż. mniejsza o szczegóły, ale
    w pewnym miejscu nadzorowanego terenu wygodniej było siedzieć w aucie i
    obserwować, niż stać i marznąć. wtedy grzałem samochód farelkiem. uwierz
    mi, 1kw non stop - to duuuużo za dużo. Sałna się robiła, trzeba było
    wyłączać.