  • 1. Data: 2010-03-15 23:47:41
    Temat: Da się to połączyć? [AVR]
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

    Witam.
    Mam
    http://programatory.com.pl/sklep/index.php?p121,modu
    l-uruchomieniowy-avr-atmega-16-wersja-2
    oraz
    http://www.pic16.com/en/wzcapi/avr_gtagice.htm
    Da się to spiąć do kupy?
    Chciałbym móc debugować programy.
    Jestem kompletnie zielony w tym temacie, ale jak mi to ktoś rozrysuje co
    do czego podpiąć to sobie poradzę.

    Dzięki i pozdrawiam
    charwel

  • 2. Data: 2010-03-16 00:00:15
    Temat: Re: Da się to połączyć? [AVR]
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    charwel (Oo)==::: wrote:
    > http://programatory.com.pl/sklep/index.php?p121,modu
    l-uruchomieniowy-avr-atmega-16-wersja-2
    > Chciałbym móc debugować programy.

    A po co ? Pytam całkiem serio.

  • 3. Data: 2010-03-16 00:03:19
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

    l-uruchomieniowy-avr-atmega-16-wersja-2

    > A po co ? Pytam całkiem serio.

    A wiesz uczę się dopiero i pomogłoby mi śledzenie programu krok po
    kroku. Tym bardziej, że w asemblerze grzebiemy.
    No i jak mam już ten programator to chciałbym go wykorzystać.

    Pozdrawiam
    charwel

  • 4. Data: 2010-03-16 00:09:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    charwel (Oo)==::: wrote:

    > A wiesz uczę się dopiero i pomogłoby mi śledzenie programu krok po
    > kroku.

    To jest żadko przydatne w praktyce. Jesli musisz, od tego sa emulatory.
    Zaufaj gcc. Kod jest zazwyczaj ok.

    > Tym bardziej, że w asemblerze grzebiemy.

    Chcesz uczyć sie asemblera avr? Po co ?

  • 5. Data: 2010-03-16 10:15:29
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

    > Chcesz uczyć sie asemblera avr? Po co ?

    No może nie chcę, ale muszę zaliczyć kurs.

    pozdrawiam
    charwel

  • 6. Data: 2010-03-16 20:53:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Mar 2010 01:09:22 +0100, Sebastian Biały wrote:

    >To jest żadko przydatne w praktyce. Jesli musisz, od tego sa emulatory.
    >Zaufaj gcc. Kod jest zazwyczaj ok.

    >Chcesz uczyć sie asemblera avr? Po co ?

    Zeby sprawdzic czy kod z gcc jest ok ? :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-03-16 20:56:37
    Temat: Re: Da się to połšczyć? [AVR]
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:
    > Zeby sprawdzic czy kod z gcc jest ok ? :-)

    Ubiegłes mnie. Miałem wlasnie napisac, ze jedynym miejscem gdzie go
    oglądam to kod wygenerowany z gcc w poszukiwaniu ewentualnych miejsc do
    optymalizacji i/lub problemów.

  • 8. Data: 2010-03-16 21:49:43
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

    > Ubiegłes mnie. Miałem wlasnie napisac, ze jedynym miejscem gdzie go
    > oglądam to kod wygenerowany z gcc w poszukiwaniu ewentualnych miejsc do
    > optymalizacji i/lub problemów.

    No ale da się to połączyć czy nie? :)

    Pozdrawiam
    charwel

  • 9. Data: 2010-03-16 22:16:46
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-03-16 00:47, charwel (Oo)==::: pisze:

    > Mam
    > http://programatory.com.pl/sklep/index.php?p121,modu
    l-uruchomieniowy-avr-atmega-16-wersja-2

    Nie ma wyprowadzonego złącza JTAG.

    > oraz
    > http://www.pic16.com/en/wzcapi/avr_gtagice.htm
    > Da się to spiąć do kupy?
    > Chciałbym móc debugować programy.

    Dałoby się ale wymaga wyprowadzenia sygnałów JTAG z płytki procesora na
    oddzielne złącze 10-pinowe - dopiero tam podłączysz programator/emulator.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 10. Data: 2010-03-16 22:17:18
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    charwel (Oo)==::: wrote:
    > No ale da się to połączyć czy nie? :)

    Nie wiem, ale skoro posiadasz tam pełny port C dostepny w postaci pinów,
    to zapewne da się zrobić polaczenie z twoim JTAGiem po prostu paroma
    drutami.