  • 11. Data: 2010-03-16 22:49:46
    Temat: Re: Da się to połączyć? [AVR]
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

    Ciężko się z Wami gada.
    Myślę, że to nie jest wielki kłopot dla kogoś, kto się na tym zna
    napisać (rozrysować), który przewód programatora podpiąć do właściwej
    (której?) nóżki mikroprocesora.

    charwel

  • 12. Data: 2010-03-16 23:29:32
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-03-16 23:49, charwel (Oo)==::: pisze:

    > Myślę, że to nie jest wielki kłopot dla kogoś, kto się na tym zna
    > napisać (rozrysować), który przewód programatora podpiąć do właściwej
    > (której?) nóżki mikroprocesora.

    Daj link do schematu tej płytki albo chociaż rozpiski pinów na złączach
    - jakoś na podanej stronie nie znalazłem (ale może długo nie szukałem).

    Ogólnie mówiąc chodzi o zrobienie czegoś takiego:
    http://www.ethernut.de/en/jtag/jtagconn.html
    tylko dołączając kabelki do odpowiednich pinów na twojej płytce.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 13. Data: 2010-03-17 07:26:24
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    charwel (Oo)==::: wrote:
    > Ciężko się z Wami gada.

    Cięzko sie trywialne rzeczy podaje na tacy, szczegolnie ze wymaga to od
    grupowicza stracenia czasu na analizę PDFa. To możesz zrobić sam.

    > Myślę, że to nie jest wielki kłopot dla kogoś, kto się na tym zna
    > napisać (rozrysować), który przewód programatora podpiąć do właściwej
    > (której?) nóżki mikroprocesora.

    To jest juz rozrysowane. W PDFie do ATMegi16 jest opis JTAGa z nazwami
    nóżek na porcie C (a wiec również z numeracją na porcie). W dowolnym
    programatorze JTAG jest opis który pin jak się nazywa (i nazwy te są
    identyczne ze stosowanymi w PDFie). Kawałek druta i łącz.

  • 14. Data: 2010-03-17 10:50:15
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

    Proszę mi się tu nie irytować;)
    Wiem, że dla Was to trywialne, ale ja nie chcę czegoś popsuć.
    To prośba jeszcze raz.

    http://tiny.pl/hg93f

    Połączcie mi to bardzo Was proszę :)

    Pozdrawiam
    Robert

  • 15. Data: 2010-03-17 12:23:27
    Temat: Re: Da sie; to po?a;czyc'? [AVR]
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    charwel (Oo)==::: wrote:
    > Prosze; mi sie; tu nie irytowac';)
    > Wiem, z.e dla Was to trywialne, ale ja nie chce; czegos' popsuc'.
    > To pros'ba jeszcze raz.
    >
    > http://tiny.pl/hg93f
    >
    > Po?a;czcie mi to bardzo Was prosze; :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Robert

    www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/doc2562.p
    df
    strona 4 Table 2

    Duzo sie nie nauczysz jak czegos nie popsujesz, a jak sie nauczysz czytac co tam
    pisza to nie popsujesz za duzo :)

    Tomek

  • 16. Data: 2010-03-20 00:56:54
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2010-03-17 13:23, Tom pisze:

> [...]
    >
    > Duzo sie nie nauczysz jak czegos nie popsujesz, a jak sie nauczysz
    > czytac co tam pisza to nie popsujesz za duzo :)

    Dzięki Tomek.
    Poczytałem i podłączyłem.
    Nawet działa, ale nie do końca poprawnie.

    No ale nic.
    Walczę dalej.

    Pozdrawiam
    charwel