  • Data: 2014-08-15 23:30:35
    Temat: Re: Da się odratować taki akumulator?
    Od: "Hals" <H...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Aritech" BS 130S, made in Taiwan. No i ma tylko ok. 0,5 V na zaciskach.
    > Da się coś z tym zrobić, czy nie warto się bawić?

    Ekonomicznie - nie warto.
    W celach "naukowych" - warto :-)
    Pod klapką z wierzchu akumulatora są korki do poszczególnych cel.
    Szczegółowe informacje ożywiania takich akumulatorów masz tutaj:
    Udało mi się ożywić 8 z 10 akumulatorów z wielkiego UPSa
    Z perspektywy czasu, biorąc pod uwagę poświęcony czas i zaangażowanie,
    stwierdzam że nie było warto, gdyż nie odzyskały pełnej sprawności.
    Wiedza - bezcenna
    Za resztę zapłacisz kartą M..... :-)

    Pozdr. Hals.