  • Data: 2012-03-09 08:57:30
    Temat: Re: DYSK w SMART daje ostrzeżenie: U-DMA CRC error
    Od: Szyk <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja też mam błędy "Ultra DMA CRC Error Count" HD Tune pokazuje ich 32699
    i sugeruje, że może być problem z kablami. Ale kable wymieniałem i dalej
    jest to samo (sprawdzone z różnymi kablami i z 2 różnymi płytami VIA i z
    kontrolerem SII680). Dysk WD 111GB (niby 120GB) 7200 ATA100. Dysk się
    resetuje w czasie pracy i wiesza system. Wcześniej nie kojarzyłem że to
    przez dysk system pada i dlatego nie reklamowałem na gwarancji. Wiec
    teraz mam pytanie:
    Czy da się coś zrobić by nie było więcej tych błędów?