  • Data: 2021-12-16 12:19:32
    Temat: Re: DVB-T2
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.12.2021 o 11:31, tomekp pisze:
    > Podłączę się pod temat. Czy ktoś widział taki tuner DVBT2 który posiada
    > dwie głowice oraz system Android? Chodzi mi o możliwość jednoczesnego
    > oglądania i nagrywania z dwóch różnych kanałów. No i oczywiście miłoby
    > było mieć android i możliwość ogladania youtuba czy instalcji innych
    > aplikacji. Moje dotychczasowe poszukiwania nie przyniosły rezultatu.
    > Albo jest twin i bez androida albo android i jedna głowica...

    Z doświadczenia...kiedyś próbowałem różnych marek i zwyczajnie
    klatkowały i generalnie były do dupy, zawsze coś nie tak. Nie dało się
    tego oglądać. Kupiłem osobne pudełko z Androidem (Overmaxa) i jest już
    leciwy/4 lata ale działa z tym co chcę i tuner Wiwa, który okazał się
    najlepszym z możliwych na rynku jakość/cena.
    Teraz mają też, dość dobrą ofertę:
    https://www.wiwa.info.pl/produkty/tunery/wiwa-h-265-
    maxx

    --