  • Data: 2010-01-02 20:20:48
    Temat: Re: DVB-T i sumator TV
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.01.2010 21:12, R.M. pisze:

    > nieposiadam sat, wiec nie wiem jak to jest, ale jesli pisza ze sygnal z
    > konwertera moze zostac zaklocony przez np GSM900 to sygnaly musza sie
    > gdzies modulowac ...
    >
    > niech sie wypowia osoby, ktora znaja sie na konwerterach, czy sygnaly
    > roznych czestotliwosci moga modulowac sie na konwerterze i wprowadzac
    > zaklocenia i dlaczego?

    1.jak nie posiadasz to czemu się tym przejmujesz?
    2.jak będziesz miał zamiar zaopatrzyć się w odbiornik sat -
    montaż anteny oddaj w ręce specjalisty.
    3.nie przypominam sobie przypadku zakłucania konwertera przez telefon
    gsm, a wokoło jest ich mnustwo, może jakby rozmawiać przy samej
    antenie...
    4. bardziej poddatny za zakłócenia jest kabel, choć ja miałem
    dekoder, który bardzo reagował na telefon.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion