  • Data: 2010-01-05 09:04:38
    Temat: Re: DVB-T i sumator TV
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    R.M. pisze:

    > jestem tylko ciekawy, jakie wzmacniacze instaluja TV kablowe (bo
    > przeciez musza) i nie maja zaklocen...
    >
    > moze zamiast drogiego przewodu, warto kupic drozszy wzmacniacz, ktory
    > nie generuje zaklocen?

    nie słyszałem o takich.
    każdy wzmacniacz powieli błędy jakie dostanie na we.
    wzmacniacze dystrybucyjne i nie są jakoś wybitnie drogie (mowa o analogu).
    b. ważne są kable, złącza itp.
    u nas wzmacniacze kiedyś kradli bo myśleli, że dobrze zarobią...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion