  • Data: 2009-05-25 09:43:39
    Temat: Re: DVB-T Poznań problem
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Czy może lepiej dołożyć do siatki dobry przedwzmacniacz?

    >Ja bym jednak zaczął od lepszej anteny, bo wzmacniacz wzmocni wszystko co
    >złapie antena, a siatka ma słabszą kierunkowość od Yagi/ATX, czy nawet od
    >logarytmu.

    Z tą różnicą, że siatka już jest, a antenę trzeba kupić, a jak się okaże że
    to nic nie da, to zmarnowana kasa.
    A jak patrzę na parametry to zysk z siatki z poz. 2 jest mniej więcej taki
    sam jak z tych z poz. 8 i 11.

    Więc nie bardzo wiem skąd miałby się wziąć lepszy sygnał.
    No chyba że stąd, iż antena z pozycji 11 nie byłaby przesłaniana przez dach,
    bo jest dużo węższa od siatki.