  • Data: 2009-05-21 22:37:24
    Temat: Re: DVB-T Poznań problem
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:gv4ahu$86i$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Swoją drogą ciekawe jak długo będę się teraz bujał z reklamacją tej anteny
    > i jak durnych wymysłów użyje sprzedawca, żeby tylko wysłać mnie na drzewo.

    >A może wyśle Cię na drzewo, żebyś tam właśnie zamontował antenę? ;-)

    No i się zszokowałem, bo Leroy Merlin nawet nic nie sprawdził, tylko
    wypłacił gotówkę i finito.

    W sumie dobrze że antena padła, nabyłem ją rok temu, bo na starej analog był
    trochę zaśnieżony (z wyjątkiem jedynki), a chciałem mieć dobry obraz na
    Polsacie (dla F1), ale jak widzę dvb-t chodzi jak trzeba, więc w w nową na
    kilka lat nie warto chyba inwestować.
    A 100 zł zostało w kieszeni.