  • Data: 2009-05-22 12:01:10
    Temat: Re: DVB-T Poznań problem
    Od: pawell32 <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > Ona miała swój zasilacz, w sumie nawet go jeszcze mam, bo zapomniałem
    > włożyć do opakowania, ale chyba ze starą siatką on nie działa (bo nie
    > widać rezultatu i dioda się nie świeci).
    > Nie próbowałem na innym.
    > Obecnie wzmacniam sygnał wzmacniaczem AWS-10.
    >
    > A propos - zakładam że na antenie siatkowej też mam jakiś wzmacniacz,
    > jak go zasilić?
    > Jak się domyślam AWS-10 tego nie robi, tylko wzmacnia już otrzymany sygnał?

    dioda się nie świeci pewnie dlatego, że się spalił i antena
    zaczęła działać pasywnie.
    ta antene musisz zasilić przed wzmacniaczem, gdyż ten wzmacniacz
    nie ma opcji zasilania anteny we, poza tym nie wiem jak
    się zachowa wzmacniacz jak dostanie kopa na we.
    anteny siatkowe mają zwykłe wzmacniacze, które bez zasilania
    tłumią, więc lepiej zamontować symetryzator.
    podłącz wpierw zasilacz i zobacz jak będzie działać.

    pawell